Με απώλειες 0,27% έκλεισε στο Τόκιο ο Nikkei

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2011 09:15

Με απώλειες 27,02 μονάδων, ποσοστό 0,27%, έκλεισε στο χρηματιστήριο του Τόκιο ο δείκτης Nikkei 225, φθάνοντας στις 9.936,12 μονάδες.

ΠΗΓΗ: Reuters



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα