Κίνητρα από τη θυγατρική της Vodafone στην Ιαπωνία για αύξηση των πωλήσεων

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2002 08:23

Η θυγατρική εταιρεία της Vodafone Group Plc, στην Ιαπωνία - J-Phone Co. - μειώνει και πάλι τα τιμολόγιά της για την προμήθεια κινητών τηλεφώνων, καθώς αγωνίζεται να κερδίσει συνδρομητές στην αγορά των 70 δισ. δολ.

Το προηγούμενο τρίμηνο, η J-Phone έδωσε περισσότερα κίνητρα για αγορές κινητών, στην εταιρεία λιανικής πώλησης Bell-Park Co., σε σύγκριση με το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Bell-Pack, Takeru Nishikawa.

Η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη, δεσμεύτηκε τον Φεβρουάριο να διατηρήσει αυτά τα κίνητρα. Νωρίτερα, η J-Phone κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην αγορά της Ιαπωνίας, καθώς είδε το μερίδιό της να υποχωρεί στην τρίτη θέση, μετά την NTT DoCoMo Inc. και την KDDI Corp., το περασμένο τρίμηνο.

Το σλόγκαν της Vodafone, είναι : «Να πάρουμε μερίδιο από την KDDI». Ετσι, αυξάνει τα προνόμια για να αυξήσει αντιστοίχως τον αριθμό των πελατών της, ανέφερε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του, ο κ. Nishikawa.

Οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη και την Ιαπωνία, παραδοσιακά αγοράζουν κινητά τηλέφωνα από τους παραγωγούς και τα πουλάνε σε χαμηλότερες τιμές στη χονδρική και τη λιανική πώληση.

Οι μετοχές της Japan Telecom Holdings Co. - τμήματος της Vodafone και μητρικής της J-Phone - υποχώρησαν κατά 4,9%, φθάνοντας στις 294.000 γιεν σήμερα, ενώ κατά το τέλος της πρωϊνής συνεδρίασης στην Ιαπωνία, διαπραγματεύθηκαν στις 301.000 γιεν, σημειώνοντας απώλειες 2,6%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα