Αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο καταβολής αποζημιώσεων στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες υποστηρίζουν πως επλήγησαν από τη δυσλειτουργία των Blackberry τις τελευταίες ημέρες, είναι η κατασκευάστρια εταιρεία των εν λόγω τηλεφώνων, Research In Motion.
Έπειτα από τέσσερις ημέρες δυσλειτουργιών σε τέσσερις ηπείρους, η RIM ανακοίνωσε σήμερα πως έχει παρουσιαστεί βελτίωση των υπηρεσιών του BlackBerry που παρουσίαζαν προβλήματα.
Ωστόσο, είναι πιθανό η εταιρεία να βρεθεί αντιμέτωπη με τη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τους παρόχους υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
Η ισπανική Telefonica αναφέρει στον ιστότοπό της ότι υποχρεούται να αποζημιώσει τους πελάτες της βάσει της ισπανικής νομοθεσίας, ενώ το ζήτημα εξετάζει και η Vodafone στη Βρετανία. «Εξετάζουμε τις εναλλακτικές που έχουμε για τη διεκδίκηση αποζημίωσης», δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου από το Λονδίνο.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ένωσης καταναλωτών της Ισπανίας, η αποζημίωση που δικαιούνται οι χρήστες για κάθε 24ωρο δυσλειτουργίας ανέρχεται σε 0,23-1,90 ευρώ. Με αυτά τα δεδομένα, η αποζημίωση και των 70 εκατομμυρίων χρηστών τους BlackBerry θα κοστίσει στην εταιρεία 133 εκατ. ευρώ ημερησίως.
Πηγή: Reuters