Βελτίωση των υπηρεσιών του BlackBerry που παρουσίαζαν προβλήματα ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία κατασκευής των τηλεφώνων, Research In Motion, μετά από τέσσερις ημέρες δυσλειτουργιών σε τέσσερις ηπείρους.
Αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο καταβολής αποζημιώσεων στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες υποστηρίζουν πως επλήγησαν από τη δυσλειτουργία των Blackberry τις τελευταίες ημέρες, είναι η κατασκευάστρια εταιρεία των εν λόγω τηλεφώνων, Research In Motion.
Έπειτα από τέσσερις ημέρες δυσλειτουργιών σε τέσσερις ηπείρους, η RIM ανακοίνωσε σήμερα πως έχει παρουσιαστεί βελτίωση των υπηρεσιών του BlackBerry που παρουσίαζαν προβλήματα.
Ωστόσο, είναι πιθανό η εταιρεία να βρεθεί αντιμέτωπη με τη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τους παρόχους υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
Η ισπανική Telefonica αναφέρει στον ιστότοπό της ότι υποχρεούται να αποζημιώσει τους πελάτες της βάσει της ισπανικής νομοθεσίας, ενώ το ζήτημα εξετάζει και η Vodafone στη Βρετανία. «Εξετάζουμε τις εναλλακτικές που έχουμε για τη διεκδίκηση αποζημίωσης», δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου από το Λονδίνο.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ένωσης καταναλωτών της Ισπανίας, η αποζημίωση που δικαιούνται οι χρήστες για κάθε 24ωρο δυσλειτουργίας ανέρχεται σε 0,23-1,90 ευρώ. Με αυτά τα δεδομένα, η αποζημίωση και των 70 εκατομμυρίων χρηστών τους BlackBerry θα κοστίσει στην εταιρεία 133 εκατ. ευρώ ημερησίως.
Πηγή: Reuters