Σε 13.953.700 ευρώ ανήλθαν στο εννεάμηνο του 2002 οι πωλήσεις της Προμότα Ελλάς Α.Ε. σημειώνοντας αύξηση κατά 12,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, όταν είχαν διαμορφωθεί στα 12.436.453 ευρώ.
Η αύξηση αυτή, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Προμότα, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη του διεθνούς δικτύου πωλήσεων της εταιρείας, ειδικά στον χώρο του προωθητικού ενδύματος, καθώς και στην δυναμική είσοδό της στον κλάδο της Λιανικής, με έμφαση στην δυναμική ανάπτυξη των καταστημάτων BARGAIN STORES - Home gallery. Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μέχρι το τέλος Νοεμβρίου του 2002 θα βρίσκονται στη διάθεση των καταναλωτών τα καταστήματα στις περιοχές του Περιστερίου Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
Η διοίκηση της Προμότα εκτιμά ότι τα κέρδη της εταιρείας για το τρέχον έτος, προ τόκων, αποσβέσεων και φόρων, θα παρουσιάσουν αύξηση της τάξης του 13,67%, ενώ για τα έτη 2003 και 2004 η αύξηση αναμένεται να διαμορφωθεί σε ποσοστά 38,69% και 25,18% αντίστοιχα. Σύμφωνα πάντα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, για το 2003 αναμένεται αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας κατά περίπου 41,26%, σε σχέση με το τρέχον έτος, ενώ για το 2004 η αύξηση εκτιμάται να φτάσει στο 29,77% σε σχέση με το 2003.
Οπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, στις προβλέψεις αυτές έχουν συνυπολογιστεί τα οικονομικά οφέλη που θα προκύψουν από τη δημιουργία 10 καταστημάτων BARGAIN STORES έως το τέλος του 2003, ενώ δεν έχουν συνυπολογιστεί οι αυξήσεις πωλήσεων και κερδών οι οποίες αναμένεται να προκύψουν από τις δραστηριότητες της εταιρείας μετά τις επικείμενες εξαγορές τις οποίες μελετά στην Ευρώπη και στην Κίνα.