Ελαφρώς υψηλότερα των αναμενόμενων ήταν τα έσοδα της Ahold κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, χάρη στις προσφορές που έκανε η εταιρεία και οι οποίες ενίσχυσαν τον όγκο των πωλήσεων.
Η ολλανδική αλυσίδα, η οποία αποκομίζει το 60% των εσόδων της από τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε σήμερα ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 3,4% στα 6,8 δισ. ευρώ το τελευταίο τρίμηνο του 2009. Σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, πάντως, καταγράφηκε μείωση 4,3%.
Τα αποτελέσματα ήταν υψηλότερα από τις εκτιμήσεις των οικονομολόγων, οι οποίοι ανέμεναν πωλήσεις ύψους 6,67 δισ. ευρώ κατά μέσο όρο.