Kατά 18,5% αυξήθηκε η πελατειακή βάση της Telestet

Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2002 13:56

Τα 2.357.320 έφθασαν οι πελάτες της Telestet το τρίτο τρίμηνο του έτους, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 18,5% σε ετήσια βάση. Όπως ανακοινώθηκε σχετικά, στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2002 οι νέοι πελάτες της εταιρείας ανήλθαν σε 73.254, εκ των οποίων οι 52.236 επέλεξαν την καρτοκινητή τηλεφωνία και οι 21.018 έγιναν συνδρομητές με συμβόλαιο, δηλ. ποσοστό 28,7%.

Συνολικά, οι χρήστες της καρτοκινητής τηλεφωνίας της εταιρείας ανέρχονται σε 1.611.145 και αποτελούν το 68,3% της πελατειακής βάσης, ενώ οι συνδρομητές με συμβόλαιο ανέρχονται σε 746.175.

Η εταιρεία και το τρίτο τρίμηνο, είχε αυξημένη διείσδυση στο πλέον προσοδοφόρο τμήμα της αγοράς, στις εταιρικές συνδέσεις, με το πακέτο Β BEST. Οι εταιρικοί πελάτες της Telestet πλέον αντιπροσωπεύουν το 26,5% του συνόλου των συνδρομητών με συμβόλαιο της εταιρείας. Επίσης, στο τρίτο τρίμηνο του 2002 αυξήθηκε και ο αριθμός των μεμονωμένων χρηστών που επέλεξαν τα οικονομικά πακέτα Telestet Pro, και οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το 12,2% του συνόλου των συνδρομητών με συμβόλαιο της εταιρείας.

Η Telestet συνεχίζει να επικεντρώνεται στην κερδοφόρα ανάπτυξη της πελατειακής της βάσης, επενδύοντας σε καινοτομικά προϊόντα και υπηρεσίες και ενισχύοντας την εικόνα και την επικοινωνία της. Πρόσφατα η εταιρεία σύναψε αποκλειστική συνεργασία με τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου για τη διαφήμιση της επωνυμίας της στην εξωτερική όψη τριών υπερσύγχρονων επιβατικών και οχηματαγωγών πλοίων, αξιοποιώντας ένα νέο μέσο διαφημιστικής επικοινωνίας.

Παράλληλα η Telestet αναπτύσσει και το δίκτυο των καταστημάτων Telestet Centers, τα οποία αναμένεται να φτάσουν τα 120 μέχρι το τέλος του χρόνου. Συνολικά τα σημεία πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών Telestet ξεπερνούν τα 1.200 σε όλη την Ελλάδα. Ειδικά η καρτοκινητή τηλεφωνία Free2Go πωλείται σε πάνω από 25.000 σημεία καθώς διατίθεται στην πλειονότητα των περιπτέρων και μίνι μάρκετ της χώρας μέσω της Tasty Foods.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα