Με διαφημίσεις στους υπαίθριους πίνακες και καταχωρήσεις εφημερίδων στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Βέλγιο έχει αποφασίσει η Google να προωθήσει το καινούργιο της «τέκνο», τη μηχανή πλοήγησης Chrome.
Εγκαταλείποντας τις συνήθεις τακτικές της, η Google αποφασίζει να επιστρατεύσει όλα τα διαφημιστικά μέσα προκειμένου να πείσει τους χρήστες του διαδικτύου για το νέο της προϊόν, εν όψει της νομοθετικής μεταρρύθμισης που θα διευκολύνει την εναλλαγή μηχανών αναζήτησης.
Οι χρήστες του διαδικτύου θα συμμετέχουν ενεργά στην επιλογή του προγράμματος πλοήγησης που επιθυμούν, επιλέγοντας το πρόγραμμα της αρεσκείας τους την πρώτη φορά που χρησιμοποιούν τον υπολογιστή τους.
Η ψηφοφορία για τη μηχανή αναζήτησης ήταν μια πρόταση της Microsoft στην προσπάθειά της να μπει ένα τέλος στη διαμάχη της με την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία την κατηγορεί για πολιτικές αντιτράστ μετά από εισήγηση της Opera με την υποστήριξη της Google ως ενδιαφερόμενο τρίτο μέρος.
«Οι καταναλωτές πιστεύουν ότι το “e” που βλέπουν στην επιφάνεια εργασίας τους είναι συνώνυμο με το internet. Η κατάσταση αυτή εξυπηρετεί πολύ την Microsoft αλλά προκαλεί πονοκέφαλο στην Google», επισημαίνει ο Ρος Σάντλερ από την RBC.