Κίνα: Στη διαφημιστική αγορά στοχεύουν Google, Disney

Δευτέρα, 08 Φεβρουαρίου 2010 17:51

Σε συνομιλίες για αγορά της μεγαλύτερης διαφημιστικές εταιρείας που ελέγχει τα ψηφιακά μέσα στα λεωφορεία της Κίνας βρίσκεται η Walt Disney Co, η οποία εκπροσωπεί μια κοινοπραξία ξένων επιχειρήσεων στην οποία συμμετέχει και η Google Inc.

Η εν λόγω κοινοπραξία σχεδιάζει να εξαγοράσει το 30-40% της Bus Online έναντι 100 εκατ. δολαρίων με αγορά παλιών και νέων μετοχών, οι οποίες θα αγοραστούν από την εταιρεία με ιδιωτικές τοποθετήσεις, αναφέρουν οι πηγές του Reuters.

«Η Disney αναζητά έναν στρατηγικό εταίρο και όχι απλώς έναν επενδυτή για την Bus On, διότι η Disney ασχολείται με πολλά πράγματα στην Κίνα –όπως, για παράδειγμα, τη Disleyland που σκοπεύει να ανοίξει στη Σαγκάη», αναφέρει μία πηγή.

«Για τη Disney, η συμφωνία δεν αφορά μόνο στην εισχώρηση στη διαφημιστική αγορά της Κίνας, αλλά και στην προτεραιότητά της να προωθήσει το σήμα κατατεθέν αυτό καθ’ αυτό», συμπλήρωσε.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα