Allied Domecq Plc : Αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης, μείωση των κερδών

Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2002 11:54
UPD:12:00

Μείωση 9,8% εμφάνισαν το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της υπ' αριθμόν δύο εταιρείας παραγωγής αλκοολούχων ποτών Allied Domecq Plc, λόγω του υπερδιπλασιασμού των δαπανών της για την προώθηση των πωλήσεων σημάτων, όπως του σκωτσέζικου ουϊσκυ Ballantine's και της βότκας Stolichnaya.

Οπως μετέδωσε το Bloomberg τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν στα 165 εκατ. λίρες Αγγλίας (257 εκατ. δολ.) ή 15,1 πένες ανά μετοχή, το εξάμηνο της χρήσης που έληξε στις 31 Αυγούστου, από 183 εκατ. λίρες ή 17,4 πένες ανά μετοχή που ήταν την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 15% φθάνοντας στο 1,63 δισ. λίρες Αγγλίας.

Η Allied, αύξησε τη διαφημιστική της δαπάνη κατά 34% τόσο για το ουϊσκυ Ballantine's όσο και για τη βότκα Stolichnya στην αγορά των ΗΠΑ. Μέρος των κεφαλαίων που διέθεσε απορροφήθηκε από την αντίστοιχη δαπάνη για την προώθηση νέων προϊόντων της (λικέρ, κοκτέϊλ κ.ά.) στο πλαίσιο του ανταγωνισμού της με την εταιρεία Diageo Plc που παράγει την Smirnoff Ice.

Οι μετοχές της Allied Domecq, στην οποία ανήκουν και οι αλυσίδες πώλησης παγωτού Dunkin' Donuts και Baskin-Robbins κέρδιζαν 14 πένες ή 3,7% φθάνοντας στις 398 πένες στις 8:31' π.μ. στο Λονδίνο. Συνολικά φέτος έχασαν ποσοστό 2,3%. Οι μετοχές της Diageo έχασαν ποσοστό 5,4%..

Τα καθαρά της κέρδη για το σύνολο της χρήσης αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 14% φθάνοντας στα 392 εκατ. λίρες Αγγλίας, 36,7 πένες ανά μετοχή και οι πωλήσεις κατά 16% φθάνοντας στα 3,33 δισ. λίρες Αγγλίας. Το πρώτο εξάμηνο της χρήσης η διαφημιστική δαπάνη της εταιρείας αυξήθηκε σε ποσοστό της τάξης του 12%.

Τα προ φόρων κέρδη της ανήλθαν σε 480 εκατ. λίρες από 453 εκατ. λίρες.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα