Cosco: Στο 43% η αύξηση της παραγωγικότητας στον Πειραιά

Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό για τη διεύρυνση της σινοελληνικής συνεργασίας
Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010 14:50
UPD:15:42

Για αύξηση της παραγωγικότητας στην προβλήτα του λιμένα Πειραιώς που έχει αναλάβει η Cosco έκανε λόγο ο πρόεδρος της κινεζικής εταιρείας Γουέι Ζιαφού και -θέλοντας να καθησυχάσει τους εργαζομένους- δεσμεύθηκε ότι θα τηρηθούν όσα προβλέπονται στη συμφωνία.

Μετά από τη συνάντηση που είχε με τον Πρωθυπουργό -στην οποία συζητήθηκαν οι προοπτικές διεύρυνσης της σινοελληνικής συνεργασίας, ο πρόεδρος της Cosco εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τις επαφές που είχε στην Αθήνα και επιβεβαίωσε ότι δέχθηκε προτάσεις επενδυτικών σχεδίων για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, τον ΟΣΕ και το αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης.

«Χρειαζόμαστε βοήθεια από την πλευρά σας για να φέρουμε κάποια project στην Κίνα», τόνισε ο κ. Γουέι και πρόσθεσε ότι τα όποια σχέδια πρέπει να ακολουθούνται από τις απαραίτητες μελέτες με κοινό στόχο την αμοιβαία ωφέλεια ( win-win situation). «Θέλουμε μία αμοιβαία επωφελή συνεργασία».

Όπως είπε, κατά τις συνομιλίες που είχε με τον κ. Παπανδρέου, τον ενημέρωσε ότι από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο που έχει αναλάβει η εταιρεία την προβλήτα 2 στο λιμάνι του Πειραιά η παραγωγικότητα έχει αυξηθεί κατά 43%.

Θέλοντας να στείλει μήνυμα στους εργαζόμενους στο λιμάνι, ο πρόεδρος της Cosco σημείωσε ότι υπάρχει λαμπρό μέλλον για αυτούς. Γνωστοποίησε ακόμα ότι η εταιρεία έχει ήδη προσλάβει περίπου 300 Ελληνες εργαζόμενους και τόνισε ότι δεν θα φέρει στη χώρα μας εργαζόμενους από την Κίνα.

Σχολιάζοντας, τη δύσκολη οικονομική συγκυρία της Ελλάδας, ο κ. Γουέι υπογράμμισε ότι «κάθε χώρα κατά την περίοδο ανάταξής της συναντά εμπόδια, αλλά ο ηγέτης και ο λαός βρίσκονται στην ίδια βάρκα». Εκτίμησε, τέλος, πως η Ελλάδα θα ξεπεράσει γρήγορα τις δυσκολίες.

Ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις των αντιπροσωπειών

Κατά τις συναντήσεις των αντιπροσωπειών της Cosco και του ΟΛΠ (οι οποίες ολοκληρώθηκαν), η κινεζική εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων της στον Πειραιά θα αποτελέσει την κύρια πύλη για τη Νότια και Κεντρική Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τις γύρω περιοχές.

Στο ΣΕΜΠΟ θα έχουν άμεση αναφορά, πλην της Cosco και οι όμιλοι της ¶πω Ανατολής: K-Line (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και Hanjin (Κορέα). Ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων της Cosco θα εργάζεται μόνο με Έλληνες τεχνικούς και λιμενεργάτες, ο δε αριθμός των εργαζομένων θα ανέλθει σε 650.

Και οι δύο πλευρές (ΟΛΠ και Cosco), οι οποίες θα συλλειτουργούν στους προβλήτες Ι και ΙΙ, θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια καλής συνεργασίας, σύμφωνα με τις πολιτικές προώθησης πωλήσεων εκάστης.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ενδιαφέρον των δύο πλευρών, πέραν από την εξέταση των θεμάτων του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ, επικεντρώθηκε σε δύο, κυρίως, μείζονα θέματα.

Στη συνεργασία της "Cosco Logistics Co." και της νεοϊδρυθείσας θυγατρικής του ΟΛΠ ΑΕ, "Εταιρία Συνδυασμένων Μεταφορών και Διαχείρισης Εμπορευμάτων ΑΕ" (Logistics ΟΛΠ ΑΕ), καθώς και στη συνεξέταση της συνεργασίας τους για το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.

Και οι δύο πλευρές εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους και μέχρι την έκδοση της σχετικής προκήρυξης παραχώρησης θα συνεχίσουν τις αναγκαίες διαδικασίες διερεύνησης της συμμέτοχής τους στο έργο.

Επίσης συμφωνήθηκε συνεργασία της νεοϊδρυθείσας θυγατρικής εταιρείας του ΟΛΠ , "Ναυπηγοεπισκευαστικές Υπηρεσίες ΑΕ" (ΝΑΥΣΟΛΠ) με τις εταιρίες της Cosco "Ship-Trade Co." και "Shipyard Group Cosco", για θέματα τεχνικής συνεργασίας, επισκευής και συντήρησης πλοίων στην Ελλάδα, καθώς και για την παράδοση δεξαμενής, τύπου Panamax, στη ΝΕΖ.

Για τα υπόλοιπα έργα, οι δύο πλευρές θα έχουν σειρά νέων συναντήσεων για κάθε έργο εξειδικευμένα, μέσω των θυγατρικών εταιρειών της Cosco.

Και οι δύο πλευρές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την προώθηση των κοινών τους στόχων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα