Οι Ευρωπαίοι θα ξοδέψουν για on-line αγορές 16 δισεκατομμύρια ευρώ κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2002, με τους Βορειοαμερικανούς να πέφτουν στη δεύτερη θέση με 15,9 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων GartnerG2.
Οι συνολικές παγκόσμιες ηλεκτρονικές πωλήσεις κατά την περίοδο των πρωτοχρονιάτικων διακοπών αναμένεται να αυξηθούν κατά 48,4% και να φθάσουν στα 38,8 δισεκατομμύρια ευρώ.
Στην Ευρώπη, κερδισμένες βγαίνουν οι εταιρείες που συνδυάζουν τις πωλήσεις μέσω ταχυδρομείου με την παρουσία στο διαδίκτυο. Οι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν πολλαπλούς διαύλους για τις αγορές τους, όπως είναι η ανάγνωση έντυπων καταλόγων αγορών και ακολούθως η παραγγελία προϊόντων ηλεκτρονικά.
Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού η αύξηση των χριστουγεννιάτικων on-line αγορών αναμένεται να είναι συγκρατημένη. Οι πωλήσεις προβλέπεται ότι θα φθάσουν τα 3,37 δισ. ευρώ στους επόμενους μήνες. Η GartnerG2 αναμένει πολύ περισσότερους νέους χρήστες στην περιοχή, πρωταρχικά στην Κίνα, και ακολούθως στην Ινδία. Η πλειονότητα των νέων ηλεκτρονικών χρηστών είναι ηλικίας 15-25 ετών, και άρα, διαθέτουν χαμηλότερα εισοδήματα.
Πηγές: ΑΠΕ, ICT Weekly Infonomics/VNUnet UK