Το 3D Hologram Stand για την προώθηση του ποδοσφαιρικού παπουτσιού F50 adizero της Adidas εφαρμόζει αποκλειστικά στην Ελλάδα η 3D Media – μέλος του Dionic Group Ira Media Communication Group (IMCG) – σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Dionic.
Η εφαρμογή 3D Hologram έχει τη δυνατότητα προβολής video σε μορφή ολογραμματικής τρισδιάστατης απεικόνισης στο χώρο, συνδυάζοντας ταυτόχρονα ήχο και αποστολή Bluetooth περιεχομένου.
Παράλληλα, η 3D Media δημιούργησε τον διαγωνισμό με τίτλο «The Game», ο οποίος βασίζεται στο νέο επικοινωνιακό concept «Fast vs. Fast» της Adidas και υλοποιείται μέσω Interactive Touch Screen.
Όπως επισημαίνει η Dionic, η συνεργασία με την Adidas Hellas ξεκίνησε με την έναρξη του μουντιάλ, στο The Mall Athens, όπου με την χρήση των 3D systems, υλοποιείται experiential concept με μεγάλη συμμετοχή του κοινού.