Κάλεσμα δικτύου συνδικαλιστών ΣΥΡΙΖΑ στη συγκέντρωση για το ασφαλιστικό

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010 14:35

Σε συμμετοχή στη συγκέντρωση για το ασφαλιστικό σήμερα στις 19:00 στην πλατεία Κλαυθμώνος καλεί τους εργαζομένους το Δίκτυο Συνδικαλιστών Ριζοσπαστικής Αριστεράς.

Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε κάνει λόγο για προσπάθεια της κυβέρνησης-ΔΝΤ-Ε.Ε. να κατεδαφίσουν την κοινωνική ασφάλιση και να επαναφέρουν στη χώρα μας τον εργασιακό και κοινωνικό μεσαίωνα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα