Σε συμμετοχή στη συγκέντρωση για το ασφαλιστικό σήμερα στις 19:00 στην πλατεία Κλαυθμώνος καλεί τους εργαζομένους το Δίκτυο Συνδικαλιστών Ριζοσπαστικής Αριστεράς.
Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε κάνει λόγο για προσπάθεια της κυβέρνησης-ΔΝΤ-Ε.Ε. να κατεδαφίσουν την κοινωνική ασφάλιση και να επαναφέρουν στη χώρα μας τον εργασιακό και κοινωνικό μεσαίωνα.