Τη σύναψη συμφωνίας, βάσει της οποίας η Unilever θα αποκτήσει τις μάρκες παγωτού της ΕΒΓΑ (μεταξύ των οποίων τα Scandal, Variete και Karabola), καθώς επίσης και το δίκτυο διανομής τους, ανακοίνωσαν σήμερα οι δύο εταιρείες.
Η ΕΒΓΑ θα διατηρήσει τις παραγωγικές εγκαταστάσεις και το κέντρο αποθήκευσής της και θα παράγει τόσο τα υπάρχοντα παγωτά ΕΒΓΑ, καθώς και ορισμένα παγωτά της Unilever για την εγχώριο αγορά και το εξωτερικό.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, περίπου 65 εργαζόμενοι της ΕΒΓΑ θα μεταφερθούν στη Unilever.
Σύμφωνα με τη Unilever, το deal θα εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιό της στην ελληνική αγορά παγωτού και θα αυξήσει την διαθεσιμότητα των προϊόντων της στους πελάτες μέσω της επέκτασης του δικτύου διανομής και της ενισχυμένης καινοτομίας.
«Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που η Unilever ενώνει δυνάμεις με την ΕΒΓΑ, την εταιρία που δημιούργησε την αγορά του επώνυμου παγωτού στην Ελλάδα. Η συμφωνία αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Unilever στην ελληνική αγορά και την αποφασιστικότητά της να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ευκαιρίες ανάπτυξης, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον», δήλωσε ο πρόεδρος της Ελαΐς-Unilever Ελλάς, κ. Σπύρος Δεσύλλας, σχολιάζοντας τη συμφωνία.
Στις επενδύσεις της Unilever στην Ελλάδα, την τελευταία τετραετία, συγκαταλέγονται η απόκτηση του 100% των μετοχών της Ελαΐς Α.Ε. κατά το 2006, η επέκταση της παραγωγικής βάσης της Unilever στο Ρέντη και η επικείμενη κατασκευή κέντρου διανομής και αποθήκευσης στο Σχηματάρι.
Ο κ. Κύρος Φιλίππου, αντιπρόεδρος της ΕΒΓΑ, δήλωσε: «Η συνεργασία αυτή θα αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και των δύο πλευρών, προσφέροντας συνέχεια στην πορεία του παγωτού, νέες επενδύσεις και ανάπτυξη. Είμαι πεπεισμένος ότι η δυνατή κληρονομιά και η εμπειρία της ΕΒΓΑ θα συνεισφέρουν σημαντικά στη συνεχιζόμενη επιτυχία των παγωτών ΕΒΓΑ και Algida στη χώρα μας».
Σημειώνεται ότι ο τζίρος της ΕΒΓΑ στον τομέα του παγωτού διαμορφώθηκε το 2009 στα 32 εκατ. ευρώ.
Η συμφωνία τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης της Επιτροπής Ανταγωνισμού.