Ο ιαπωνικός κολοσσός ηλεκτρονικών σσυσκευών ευρείας κατανάλωσης Sony συνήψε στρατηγικές συμμαχίες με την αμερικανική AOL Time Warner και τη φινλανδική Nokia, προκειμένου να ενισχύσει τη θέση της έναντι της Microsoft στο Ιντερνετ.
Η Sony και η AOL θα αναπτύξουν τις τεχνολογίες που θα επιτρέψουν σε διαφορετικές συσκευές όπως το PC, η τηλεόραση, η κονσόλα παιγνιδιών να συνδέονται ταυτόχρονα στο «γρήγορο» Ιντερνετ. Σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να μπορεί να χρησιμοποιεί κάποιος διαφορετικές συσκευές σε σύνδεση με το διαδίκτυο, στο σπίτι ή στο γραφείο, τόσο εύκολα, «όπως χρησιμοποιεί μια φρυγανιέρα», επισημαίνει ο πρόεδρος του δ.σ. της AOL, ΣτΙβ Κέιζ.
Η στρατηγική αυτή αποτελεί απάντηση στην αμερικανική Microsoft που αναπτύσσει από την πλευρά της ενα ευρύ φάσμα προιόντων -Windows XP, κονσόλες παιγνιδιών, μουσική, MSN- για την εποχή του «γρήγορου» Ιντερνετ.
Η AOL προσφέρει στη συμμαχία 30 εκατομμύρια συνδρομητές, και όπως η Sony, προσφέρει από πλευράς περιεχομένου, μουσική -Warner Music- και κινηματογράφο-Warner Bros Studios.