Σερβία: Σχέδιο δράσης για τις ΜΜΕ

Τετάρτη, 04 Μαρτίου 2009 10:32

Το Υπουργείο Οικονομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Σερβίας ανακοίνωσε πως το Συμβούλιο Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητας της χώρας ενέκρινε το πρόγραμμα δράσης για την εφαρμογή της Στρατηγικής Ανάπτυξης Ανταγωνιστικών και Καινοτόμων ΜΜΕ για το 2009.

Η σχετική ανακοίνωση του υπουργείου προσθέτει ότι το σχέδιο δράσης παρουσιάζει λεπτομερειακά τους πέντε βασικούς άξονες της στρατηγικής για την ανάπτυξη των ΜΜΕ, διευκρινίζοντας ότι αυτοί αναφέρονται στην προώθηση της επιχειρηματικότητας και τη στήριξή της με τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων, τη συνεχή βελτίωση της επιχειρηματικής εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα και τη χρηματοδότηση της ανάπτυξης των ΜΜΕ.

Στο σχέδιο προβλέπεται επίσης η τόνωση της αποτελεσματικότητας του οικονομικού και φορολογικού συστήματος, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ΜΜΕ στις εξαγωγικές αγορές και η βελτίωση του ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου περί ΜΜΕ. Με την υλοποίηση των μέτρων αυτών κατά τη διάρκεια του 2009 προβλέπεται η διαμόρφωση των συνθηκών για μια ακόμη πιο ισορροπημένη περιφερειακή ανάπτυξη της Σερβίας.

Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Συμβουλίου και γενικός γραμματέας του υπουργείου οικονομίας και περιφερειακής ανάπτυξης της Σερβίας, κ. Dejan Jovanovic, επεσήμανε ότι το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει όλους τους νόμους που θα υποβληθούν στο κοινοβούλιο κατά το 2009, καθώς και το σύνολο των δραστηριοτήτων και των σχεδιασμών που θα αναλάβουν τα υπουργεία και οι λοιποί οργανισμοί και ιδρύματα της δημόσιας διοίκησης για την προώθηση της Στρατηγικής.

Balkan Markets Daily



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα