Υψηλότερες πωλήσεις στη Γερμανία - από τις αντίστοιχες στη Ρουμανία - προβλέπεται να πραγματοποιήσει η ρουμανική αυτοκινητοβιομηχανία Dacia το πρώτο εξάμηνο του 2009, σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού διευθυντή της, Φρανσουά Φουρμόν.
Η θετική αυτή δυναμική των πωλήσεων, αποδίδεται στην τιμολογιακή πολιτική που ακολούθησε η Dacia στη γερμανική αγορά, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητά της, με την προώθηση του μοντέλου Sandero.
Με δεδομένη τη ζήτηση του εν λόγω μοντέλου στις δυτικές αγορές, η ημερήσια παραγωγή του, αυξάνεται από 30% σε 50% επί της συνολικής παραγωγής.
Κατά το 2008, η ρουμανική αγορά είχε την πρώτη θέση στη λίστα πωλήσεων της Dacia, με 84.000 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Γαλλία κατείχε τη δεύτερη θέση, με 43.000 αυτοκίνητα, ενώ στην τρίτη θέση ακολουθούσε η γερμανική αγορά, με 25.000 πωλήσεις αυτοκινήτων. Με την έλευση του 2009, η εικόνα αυτή αντιστράφηκε, καθώς την πρώτη θέση της λίστας πωλήσεων για τα μοντέλα της Dacia κατέλαβε η γερμανική αγορά αυτοκινήτου, τη δεύτερη θέση η γαλλική αγορά, με τη ρουμανική αγορά να υποβιβάζεται στην τρίτη θέση, αποτυπώνοντας το σοβαρό πρόβλημα των Ρουμάνων καταναλωτών από την έλλειψη ρευστού.