Kαλούνται 300.000 ιδιοκτήτες για λάθη στο Ε9

Τετάρτη, 01 Απριλίου 2009 10:19
UPD:13:59

Από τη μέχρι σήμερα επεξεργασία προκύπτει ότι περισσότεροι από 300.000 ιδιοκτήτες ακινήτων θα κληθούν να διορθώσουν τα λάθη και τις παραλείψεις που έχουν εντοπιστεί στις εν λόγω δηλώσεις.

Επιταχύνεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) η διαδικασία αποστολής στους φορολογούμενους των ειδοποιητηρίων για τη διόρθωση της δήλωσης ή των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων (Ε9) που υπέβαλαν κατά τα έτη 2005 έως 2008.

Από τη μέχρι σήμερα επεξεργασία προκύπτει ότι περισσότεροι από 300.000 ιδιοκτήτες ακινήτων θα κληθούν να διορθώσουν τα λάθη και τις παραλείψεις που έχουν εντοπιστεί στις εν λόγω δηλώσεις και τα οποία καθιστούν αδύνατη τη δημιουργία αξιόπιστης και πλήρους εικόνας της περιουσιακής τους κατάστασης την 1η Ιανουαρίου 2008 και, κατ' επέκταση, την έκδοση εκκαθαριστικού σημειώματος ΕΤΑΚ.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η διόρθωση των λαθών και η αποκατάσταση των ελλείψεων των στοιχείων ακινήτων πραγματοποιείται:

* είτε μέσω τηλεφωνικού κέντρου (call center) που η λειτουργία του ξεκίνησε από χθες,

* είτε με τη χρήση διαδικτυακής εφαρμογής στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.e-9.gr της ΓΓΠΣ, που ανοίγει τις "πύλες" της στις 8 Απριλίου.

Επισημαίνεται ότι η διόρθωση με έναν από τους δύο ανωτέρω τρόπους θα επέχει θέση δήλωσης στοιχείων ακινήτων, ενώ η χρήση του Internet που θα γίνεται με τους κωδικούς πρόσβασης που θα αναγράφονται στην επιστολή είναι υποχρεωτική, σε περίπτωση που απαιτείται ο γεωγραφικός προσδιορισμός της θέσης του ακινήτου.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι στα ειδοποιητήρια που έχουν σταλεί μέχρι σήμερα περιλαμβάνονται:

*τα συγκεκριμένα λάθη και παραλείψεις που εντοπίστηκαν

*οδηγίες για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί ο ενδιαφερόμενος προκειμένου να αποκατασταθούν τα εντοπισμένα λάθη και παραλείψεις

*ειδικός πενταψήφιος προσωπικός κωδικός, που θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες επικοινωνίας του ενδιαφερομένου με την υπηρεσία για τη διευθέτηση του θέματος.

Η διαδικασία αποκατάστασης μάλιστα των λαθών και παραλείψεων που περιλαμβάνονται στα συγκεκριμένα ειδοποιητήρια γίνεται μέσω επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο (call center) της ΓΓΠΣ στο τηλέφωνο 801.111.2277 (που λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός αργιών, από 8:00 έως 18:00).

Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο μόνο εφόσον έχουν λάβει σχετικό ειδοποιητήριο και εντός χρονικού διαστήματος δέκα ημερών από την παραλαβή του. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν διαπιστώσει τα λάθη ή τις ελλείψεις που αναγράφονται στο ειδοποιητήριο σε σχέση με τις αντίστοιχες δηλώσεις Ε9 που έχουν υποβάλει, ώστε να έχουν διαθέσιμες τις σωστές πληροφορίες που αφορούν στα ακίνητά τους.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα