Γ. Σουφλιάς: Χωρίς καθυστέρηση ολοκληρώνεται το Μάιο η Εγνατία

Στην κυκλοφορία δύο νέα τμήματα
Τετάρτη, 08 Απριλίου 2009 14:40
UPD:14:46

Στην κυκλοφορία δόθηκαν σήμερα από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά δύο νέα τμήματα της Εγνατίας Οδού, συνολικά 17,5 χλμ.

Στην κυκλοφορία δόθηκαν σήμερα από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά δύο νέα τμήματα της Εγνατίας Οδού, συνολικά 17,5 χλμ. Πρόκειται για το τμήμα από τη σήραγγα Δρίσκου μέχρι τον κόμβο του Αράχθου, που καλύπτει απόσταση 2,5 χλμ. και περιλαμβάνει και την γέφυρα Αράχθου και για το τμήμα από τον κόμβο Μετσόβου μέχρι τον κόμβο Παναγιάς - Έξοδος προς Θεσσαλία (15 χλμ).

«Με τα τμήματα αυτά πέραν των άλλων επιτυγχάνεται η συγκοινωνία Θεσσαλίας και Ηπείρου μέσω της Εγνατίας. Έτσι αποφεύγεται η Κατάρα και επικίνδυνος δρόμος μήκους 90 χλμ. και συντομεύεται η διαδρομή μέχρι τα Γιάννενα κατά 1,5 ώρα περίπου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σουφλιάς.

Για την ολοκλήρωση του άξονα της Εγνατίας απομένουν 31 χλμ. προς τα Γρεβενά, από τα οποία τα μίσα είναι έτοιμα και τα υπόλοιπα θα ολοκληρωθούν έως το τέλος Απριλίου.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ξεκαθάρισε ότι η καθυστέρηση της ολοκλήρωσης του έργου –παρά τη δέσμευση από το 2004 ότι ο κύριος άξονας της Εγνατίας θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2008- οφείλεται «στην φοβερή κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή».

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ξεκαθάρισε ότι η καθυστέρηση της ολοκλήρωσης του έργου –παρά τη δέσμευση από το 2004 ότι ο κύριος άξονας της Εγνατίας θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2008- οφείλεται «στην φοβερή κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή».

Σημείωσε επίσης ότι με την ολοκλήρωση του έργου τον Μάιο «θα μπορεί ο καθένας να διατρέχει ολόκληρη την ΕΓΝΑΤΙΑ από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου. Ο κυριότερος άξονας που ενώνει την Ευρώπη με την Ανατολή, ένα έργο τεράστιας στρατηγικής σημασίας και ανάπτυξης για την Ελλάδα ολοκληρώνεται».

Ο κ. Σουφλιάς τόνισε ότι η κατασκευή της Εγνατίας Οδού «αποτελεί ένα πραγματικά εντυπωσιακό και δύσκολο πλέγμα έργων το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει»:

-24 σήραγγες διπλού κλάδου με συνολικό μήκος 25,6 χλμ. Η μεγαλύτερη του Δρίσκου έχει μήκος 4563 μέτρα και ακολουθεί η σήραγγα Μετσόβου μήκους 3570 μέτρων.

-18 γέφυρες με συνολικό μήκος 6,9 χλμ. Η μεγαλύτερη είναι του Αράχθου μήκους 1036 μέτρων.

-10 ανισόπεδους κόμβους

«Τελικά, το 40% του συνολικού μήκους του έργου είναι σήραγγες και γέφυρες», ανέφερε χαρακτηριστικά και επανέλαβε ότι το έργο ολοκληρώνεται με μηδενική χρονική απόκλιση.

Καταλήγοντας, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ σημείωσε: «Είμαστε περήφανοι για αυτό το έργο, για αυτά που πετύχαμε. Και το ίδιο περήφανοι πρέπει να αισθάνονται και όλοι οι Έλληνες και όσοι εργάσθηκαν για την κατασκευή αυτού του σπουδαίου έργου».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα