Κατακόρυφη πτώση της τάξεως του 40,3% σημείωσαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το Μάρτιο, υποδηλώνοντας ότι η εγχώρια αγορά εξακολουθεί να δέχεται πιέσεις, μεσούσης της οικονομικής κρίσης.
Ειδικότερα, οι ταξινομήσεις υποχώρησαν στις 13.373 από 22.396 που ήταν πέρυσι.
Απαισιόδοξα είναι και τα στοιχεία που προκύπτουν για το πρώτο τρίμηνο του 2009, καθώς οι πωλήσεις εμφανίζουν κάμψη της τάξεως του 37,9% με τις εισαγωγικές εταιρείες στο σύνολο τους να εμφανίζουν απώλειες που ξεκινούν από 8% και ξεπερνούν και το 50% σε πολλές περιπτώσεις.
Στον πίνακα των πωλήσεων, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Toyota με 1.582 πωλήσεις, οι οποίες είναι ωστόσο μειωμένες κατά 25,8% σε σχέση με πέρυσι. Ακολουθούν οι Volkswagen και Ford, οι πωλήσεις των οποίων είναι μειωμένες κατά 32,6% και 3,3%, αντίστοιχα.
Μεγάλες απώλειες εμφανίζουν η Hyundai (44,3%), η Nissan (50,6%), η Suzuki (47%), η Skoda (49,5%), η Seat (66%), η Kia (60,2%), η Mazda (54,7%), η Citroen (65,9%), η BMW (72,7%), η Mini (48%), η Lexus (59%) και η Porsche (50%).
Στον αντίποδα, κερδισμένες τόσο για το Μάρτιο όσο και για το πρώτο τρίμηνο του 2009 είναι οι Renault και Alfa Romeo.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ