Τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στο εξωτερικό για το 2009, παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστας Μαρκόπουλος. Την υλοποίηση της καμπάνιας είχε αναλάβει για δεύτερη χρονιά η κοινοπραξία των διαφημιστικών εταιρειών ASHLEY & HOLMES και Karamella.
Στη νέα καμπάνια διατηρήθηκε το λογότυπο «Greece The True Εxperience», καθώς και οι εννέα θεματικοί άξονες που προσδιόριζαν το ελληνικό τουριστικό προϊόν, ωστόσο αυτό εμπλουτίστηκε με το νέο σήμα Greece 5000 Years Old, το οποίο θα συνοδεύεται με το μήνυμα «Α Masterpiece you Can Afford».
Στην ομιλία του ο κ. Μαρκόπουλος έκανε λόγο για μια δομημένη καμπάνια στην οποία, όπως χαρακτηριστικά είπε, ο θεατής βλέπει ακούει και αισθάνεται Ελλάδα.
Στη νέα καμπάνια ειδική αναφορά γίνεται στην Αθήνα, αλλά και σε ειδικές μορφές τουρισμού, όπως αυτή του θρησκευτικού και του καταδυτικού.
Πεδίο έντονης προβολής της διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδος θα αποτελέσει το διαδίκτυο, με τον υπουργό να τονίζει ότι η παρουσία της Ελλάδας στους ιστοτόπους θα πολλαπλασιαστεί σε σχέση με άλλες χρονιές.
Εξάλλου, όπως έκανε γνωστό χθες ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, σε εκδήλωση της Διοικούσας Επιτροπής της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη (στο δήμο Θερμαϊκού), μέχρι τις ευρωεκλογές θα παραστεί σε συνεδρίαση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής της Θεσσαλονίκης, με αντικείμενο το σχεδιασμό της επικοινωνιακής προβολής της πόλης.