Πιο λιτές οι χριστουγεννιάτικες εμφανίσεις

Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009 17:17

Λιγότερα βραδινά φορέματα, επιστροφή στις κλασικές γραμμές, λιγότερο ακριβές ετικέτες και μικρότερη συμφόρεση στα ράφια καταστημάτων είναι μερικές από τις τάσεις που θα επικρατήσουν στη φετινή χριστουγεννιάτικη αγορά, σύμφωνα με τα διευθύνοντα στελέχη που μίλησαν στο συνέδριο του Reuters για τον κλάδο πολυτελών προϊόντων.

Οι αλυσίδες λιανικές, μετά την πανωλεθρία των περασμένων Χριστουγέννων που ήταν η χειρότερα των τελευταίων 40 χρόνων, επικεντρώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του έτους στον επαναπροσδιορισμό της δραστηριότητάς τους προς μια πιο «προσγειωμένη» κατεύθυνση, με τους καταναλωτές να αγοράζουν πιο επιλεκτικά, να έχουν ευαισθησία στις τιμές και να πρέπει να πεισθούν ότι οι αγορές τους δεν είναι περιττές.

Ένας τόνος αισιοδοξίας επικράτησε, ωστόσο, μεταξύ των κορυφαίων στελεχών του κλάδου, καθώς πολλοί υποστήριξαν ότι οι πωλήσεις των εταιρειών τους έχουν αρχίσει να σταθεροποιούνται τις τελευταίες εβδομάδες, βάζοντας φρένο στην πολύμηνη κατηφόρα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα