Burberry: Πτώση πωλήσεων το β’ εξάμηνο

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2009 17:57

Με υψηλό το ηθικό εμφανίζεται ο διάσημος οίκος μόδας, παρά την πτώση στις πωλήσεις χονδρικής, βασιζόμενος κυρίως στην ισχυρή επωνυμία του που αποτελεί δικλίδα ασφαλείας έναντι της διεθνούς οικονομικής κρίσης.

H Burberry ανακοίνωσε υποχώρηση των εσόδων του ομίλου κατά 4% για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, ενώ ο τομέας λιανικής κατέγραψε πτώση πωλήσεων της τάξης του 28%.

Συγκεκριμένα, η Burberry ανακοίνωσε υποχώρηση των εσόδων του ομίλου κατά 4% για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, ενώ ο τομέας λιανικής κατέγραψε πτώση πωλήσεων της τάξης του 28%. Η εταιρεία δήλωσε ότι βρίσκεται σε διαδικασία αναδιάρθρωσης του τομέα και σκοπεύει να κλείσει κάποιες δραστηριότητες, όπως την επωνυμία Thomas Burberry στην Ισπανία.

Στα καταστήματα της αλυσίδας, οι πωλήσεις διατηρήθηκαν σταθερές το δεύτερο εξάμηνο έναντι της μείωσης 3% το προηγούμενο τρίμηνο. Παρ’ όλα αυτά, τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο όμιλος ήταν καλύτερα από αυτά που περίμεναν πολύ αναλυτές στο Σίτι.

Στη Βρετανία και στην Κορέα, ωστόσο, η Burberry κατέγραψε «εξαιρετικές» αποδόσεις, συμβάλλοντας στους διψήφια ποσοστά ανάπτυξης με τη συμβολή των συναλλαγματικών διακυμάνσεων.

Πηγή: The Guardian



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα