Κορρές: Αύξηση 14,3% των καθαρών κερδών

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2009 17:59

Κατά 14,3% αυξήθηκαν τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του Ομίλου Κορρέ το πρώτο εξάμηνο του 2009. Διαμορφώθηκαν στα 3 εκατ. ευρώ έναντι 2,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, αύξηση κατά 5,6% παρουσίασαν και οι πωλήσεις, οι οποίες ανήλθαν στα 27 εκατ. ευρώ από 25,6 εκατ. ευρώ. Οι βασικές κατηγορίες, οι οποίες συντέλεσαν στην ανάπτυξη των πωλήσεων, ήταν τα προϊόντα σώματος/μαλλιών, καθώς επίσης τα φαρμακευτικά και λοιπά προϊόντα. Ειδικότερα, τα προϊόντα σώματος παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 29,6%, αποτέλεσμα της θετικής πορείας των υφιστάμενων προϊόντων της κατηγορίας και των νέων αρωμάτων Κορρές, τα οποία λανσαρίστηκαν στα τέλη του 2008. Τα προϊόντα μαλλιών ενισχύθηκαν κατά 8,4%, με κύριο παράγοντα ανάπτυξης τις βαφές, και τα φαρμακευτικά/λοιπά προϊόντα αυξήθηκαν κατά 9,6%.

Επίσης, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 6,3εκατ. ευρώ από 5,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 21,7%, αποτέλεσμα των μειωμένων εξόδων διοίκησης και διάθεσης. Τα λειτουργικά προ αποσβέσεων έξοδα [Έρευνας και Ανάπτυξης, Διοικητικής Λειτουργίας και Διάθεσης] του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 11,3εκατ. ευρώ έναντι 11,9εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 5,1%. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, για συγκρίσιμους λόγους, εάν αφαιρέσουμε από το πρώτο εξάμηνο του 2009 τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης της Φάρμακον Βορείου Ελλάδος Α.Ε.Β.Ε και της District Two, εταιρίες οι οποίες εξαγοράσθηκαν μετά το πρώτο εξάμηνο του 2008 από την Κορρές Α.Ε. Φυσικά Προϊόντα, τα αντίστοιχα λειτουργικά έξοδα του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 10,2 εκατ. ευρώ από 11,9 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 14,8%. Η σημαντική μείωση των εξόδων, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους. Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν σε 3,3 εκατ. ευρώ από 0,4 εκατ. ευρώ, ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Όμιλος συνέχισε και το πρώτο εξάμηνο του 2009 να ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων του στις αγορές που δραστηριοποιείται με το άνοιγμα τεσσάρων [4] νέων καταστημάτων Κορρές στο εξωτερικό [Πράγα, Γερμανία-Kassel, Αυστρία - Linz & Pasching] και το δεύτερο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Στο τέλος του εξαμήνου 2009 το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ανήλθε στα 34 [30 στο εξωτερικό και 4 στην Ελλάδα]. Ο Όμιλος πρόσφατα προχώρησε στο άνοιγμα του 35ου καταστήματός του στη Σιγκαπούρη, ενδυναμώνοντας την παρουσία του στην Ασία [η Κορρές είναι ήδη ενεργή σε Κίνα, Ιαπωνία, Κορέα, Χονγκ Κονγκ και Ινδία].

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2009 η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση της μάρκας Κορρές με λανσαρίσματα νέων προϊόντων και κατηγοριών. Στο εξωτερικό ο Όμιλος θα συνεχίσει να ενδυναμώνει την παρουσία της Κορρές με μια πιο εστιασμένη στρατηγική στις μεγαλύτερες αγορές - Αμερική, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία - οι οποίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά: είναι αναπτυγμένες αγορές, ‘καταναλώνουν’ φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και αποδοχής. Η ανάπτυξη στις αγορές αυτές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία, που έχουν ενισχύσει την κατηγορία φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα