Saab: Συμφωνία πρόσβασης στην κινεζική αγορά

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2009 09:03

Την επίτευξη συμφωνίας που θα επιτρέψει στη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία να έχει πρόσβαση στην κινεζική αγορά μετά από την πώλησή της από την General Motors Co., επιδιώκει η Saab Automobile, σύμφωνα με τον νέο της ιδιοκτήτη.

H Saab χρησιμοποίησε το δίκτυο διανομής της GM στην Κίνα με περιορισμένη πρόσβαση και ενδέχεται να χρειαστεί τη στήριξη της Beijing Automotive Industry Holding Co. για να κερδίσει πελάτες στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στο κόσμο, σύμφωνα με τον Christian von Koenigsegg, ιδρυτή της Koenigsegg Automotive AB, επικεφαλής της ομάδας επενδυτών που εξαγόρασαν την Saab.

H Saab σχεδιάζει να γίνει κερδοφόρα έως το 2012 με ετήσιες πωλήσεις περίπου 100.000 αυτοκινήτων, σύμφωνα με τον von Koenigsegg. Ο ίδιος ανέφερε ότι η δεν περιμένει να επιβληθούν περιορισμοί από την GM για τις πωλήσεις της Saab στην Κίνα, παρόμοιες με αυτές που επέβαλε η εταιρεία στο σκέλος της, Opel. Η GM εμπόδισε την Opel να πουλά τα μοντέλα Astra και Insignia στην Κίνα, όρος για τη μεταβίβαση του γερμανικού τμήματος στην Magna International Inc. και την OAO Sberbank.

Μια συμφωνία με την GM θα ξεκλειδώσει μια αναπτυσσόμενη αγορά με ετήσιες πωλήσεις 12 εκατ. αυτοκινήτων, περίπου 50 φορές μεγαλύτερης από την αγορά της Saab. Η εταιρεία, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το δίκτυο πωλήσεων της Beijing Automotive για την πώληση μοντέλων σεντάν και στέϊσον βάγκον και θα μοιραστεί την τεχνολογίας της κινεζικής κατασκευάστριας, σύμφωνα με την Koenigsegg Group την εβδομάδα που πέρασε.

Πέρυσι η Saab πούλησε λιγότερα από 900 οχήματα στην Κίνα, ενώ τα μοντέλα της παρουσιάστηκαν στη χώρα πριν από περίπου πέντε χρόνια από την GM.

ΠΗΓΗ: Bloomberg



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα