Αύξηση 38,7% σημείωσαν οι εγγραφές καινούργιων αυτοκινήτων της Dacia στις ευρωπαϊκές αγορές, τον Αύγουστο του 2009, σε σύγκριση με τις πωλήσεις του Αυγούστου 2008.
Παράλληλα, το μερίδιο της Dacia στη ρουμανική αγορά αυξήθηκε από 1,2% σε 1,7%, παρά την έλλειψη οικονομικής ρευστότητας, που προκαλεί η παγκόσμια οικονομική κρίση στη ρουμανική οικονομία.
Τα θετικά αποτελέσματα της Dacia στο εξωτερικό, οφείλονται στην ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί στις ευρωπαϊκές αγορές.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Agerpres