Την υλοποίηση υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας στην Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε η Hellas Online, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωσή της.
Πλέον όλες οι κατηγορίες τηλεφωνικών κλήσεων αστικές, υπεραστικές, διεθνείς και κλήσεις προς κινητά όλων των υποκαταστημάτων της τράπεζας σε όλη την Ελλάδα, αλλά και των κεντρικών εγκαταστάσεων της τράπεζας διεκπεραιώνονται μέσα από το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της HOL, τονίζει η εταιρεία.
«Έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας στην ποιοτική παροχή μεγάλων, ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών έργων, αποτελεί η συνεργασία μας με έναν κορυφαίο όμιλο όπως η Τράπεζα Πειραιώς. Η συνεργασία αυτή προστίθεται στον κύκλο των μεγάλων εταιρικών λύσεων της hellas online, οι οποίες βασίζονται στην εκτεταμένη τεχνική υποδομή, τις εξειδικευμένες προϊοντικές προτάσεις, αλλά κυρίως στην άρτια εξυπηρέτηση πελατών που εξασφαλίζει απρόσκοπτη και μακροχρόνια συνεργασία», σχολίασε ο κ. Σπύρος Βασιλάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της HOL.