Την προσωρινή εξυπηρέτηση και των 24 άγονων γραμμών, χωρίς καμία κρατική επιδότηση, έως ότου ολοκληρωθεί μία «διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία» θα προτείνει η MIG στη διοίκηση της θυγατρικής της Olympic Air.
Πιο αναλυτικά, στην ανακοίνωσή της η Marfin Investment Group επισημαίνει ότι η διαγωνιστική διαδικασία για τις άγονες αεροπορικές γραμμές ακυρώθηκε και πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί από την επόμενη κυβέρνηση. Ως εκ τούτου το Υπουργείο Μεταφορών και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες των άγονων γραμμών στο μεσοδιάστημα. Η Aegean «προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον» έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το «συμβολικό» αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης, προσθέτει.
Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές, συμπληρώνει.
Και καταλήγοντας, σημειώνει: «Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OlyLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση».