Στην αγορά μαζικής εστίασης εισέρχεται η Καλλιμάνης

Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2009 16:05

Στην αγορά μαζικής εστίασης εισέρχεται ο όμιλος Καλλιμάνης, ο οποίος δημιούργησε μια εξειδικευμένη επαγγελματική σειρά κατεψυγμένων αλιευμάτων.

Ειδικότερα, το νέο χαρτοφυλάκιο της επαγγελματικής σειράς Kallimanis Food Service περιλαμβάνει 60 κωδικούς φυσικών αλιευμάτων και θαλασσινών σε νέες επώνυμες πρωτοποριακές συσκευασίες, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί έτσι ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες της επαγγελματικής εστίασης.

Πρόκειται για οικονομικές συσκευασίες των 3kg που επιτρέπουν την ορθή διαχείριση του προϊόντος και στις οποίες αναγράφονται τα πλήρη χαρακτηριστικά των αλιευμάτων αλλά και χρήσιμες επαγγελματικές συμβουλές για την ανάδειξη της γεύσης τους.

«Η στρατηγική αυτή κίνηση αναμένεται να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση του μεριδίου του Ομίλου ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ αλλά και να χαράξει μια νέα εποχή για την αγορά της μαζικής εστίασης, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά των κατεψυγμένων αλιευμάτων με μέγεθος που ξεπερνά σε αξία τα 200 εκατομμύρια ευρώ», υπογραμμίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Όπως τονίζει η Ντίνα Καλλιμάνη, μια εκ των δύο Γενικών Διευθυντών του Ομίλου, πρόκειται για μια μακρόχρονα μελετημένη και δομημένη επιχειρηματική δράση, η οποία αφορά στην είσοδο της Καλλιμάνης σε μια αγορά υπερδιπλάσιου μεγέθους συγκριτικά με την αγορά του λιανεμπορίου, που όμως βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο.

«Τα κύρια χαρακτηριστικά της αγοράς της μαζικής εστίασης είναι η διαφορετικότητα και πολυπλοκότητα των αναγκών των τελικών σημείων καθώς και η ελλιπής έως τώρα υποστήριξή τους. Ως εκ τούτου, η οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση του συγκεκριμένου καναλιού από τον Όμιλό μας, ο οποίος έχει μακρόχρονη πορεία και εμπειρία στον κλάδο των κατεψυγμένων αλιευμάτων και ηγείται του κλάδου του λιανεμπορίου επί σειρά ετών, αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση και ανάπτυξη και του κλάδου της μαζικής εστίασης», επισημαίνει.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της οργανωμένης εισόδου των προϊόντων Kallimanis στην αγορά της μαζικής εστίασης, ο Όμιλος προχώρησε σε σύναψη μακροχρόνιας στρατηγικής συνεργασίας με τον βραβευμένο με αστέρι Michelin Έλληνα chef και ιδιοκτήτη του εστιατορίου «Βαρούλκο» κ. Λευτέρη Λαζάρου.

Η συγκεκριμένη συνεργασία αφορά σε μια σειρά στοχευμένων δράσεων, οι οποίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την παροχή πολύτιμων πρακτικών συμβουλών στους επαγγελματίες-χρήστες των προϊόντων Kallimanis Food Service για την ορθή χρήση και καλύτερη αξιοποίηση των κατεψυγμένων αλιευμάτων. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται μέσω αναβαθμισμένων πληροφοριακών εργαλείων-εντύπων, μέσω εκπαιδευτικών σεμιναρίων που έχει ήδη ξεκινήσει ο Όμιλος ανά την Ελλάδα, καθώς και μέσω της ειδικής ανοιχτής γραμμής επαγγελματία, η οποία εξασφαλίζει στους ενδιαφερόμενους απαντήσεις, προτάσεις και συμβουλές.

«Πέραν από τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς και των Ελλήνων επαγγελματιών, η νέα επαγγελματική σειρά Kallimanis Food Service θα αποτελέσει στρατηγικό όχημα για την περαιτέρω ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας του Ομίλου και τη διείσδυσή του στις επαγγελματικές αγορές του εξωτερικού αρχής γενομένης της Γερμανίας, όπου ο Όμιλος δραστηριοποιείται με επιτυχία τα τελευταία 10 χρόνια. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου, οι συσκευασίες της επαγγελματικής σειράς παρέχουν το σύνολο της πληροφόρησης και σε άλλες 11 γλώσσες πέραν των ελληνικών (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά, βουλγάρικα, ρουμάνικα, ρώσικα, κροατικά, τούρκικα και αλβανικά), ενώ το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων περιλαμβάνει και στρατηγικούς κωδικούς που είναι σχεδιασμένοι να καλύψουν τις ανάγκες των επαγγελματιών σε αγορές εκτός της Ελλάδας», καταλήγει ο όμιλος στην ανακοίνωσή του.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα