Sainsbury: Μείωση της αύξησης των εσόδων

Μετά τη συρρίκνωση των καταναλωτικών δαπανών
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2008 09:51

ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ αύξηση των πωλήσεων την περίοδο των Χριστουγέννων ανακοίνωσε ότι εμφάνισε η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, J Sainsbury Plc, καθώς οι καταναλωτές περιόρισαν τις αγορές τους.

Τα έσοδα στα καταστήματα της εταιρείας που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος, αυξήθηκαν 3,7% - εξαιρουμένης της βενζίνης – το τρίτο τρίμηνο τη ς χρήσης, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση. Κατά μέσον όρο 15 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News προέβλεπαν ότι τα έσοδά της θα σημείωναν άνοδο 3,5%.

Τις 12 εβδομάδες που έληξαν στις 29 Δεκεμβρίου οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν αύξηση 5,9%.

Οι μετοχές της Sainsbury υποχώρησαν 5,1% χθες, μετά την ανακοίνωση της ανταγωνίστριάς της Marks & Spencer Group Plc για απροσδόκητη μείωση των πωλήσεων ενδυμάτων και τροφίμων. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών, υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα 10 μηνών τον Δεκέμβριο στη Βρετανία, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της Nationwide Building.

Χθες οι μετοχές της Sainsbury σημείωσαν απώλειες 19,5 πένες, φθάνοντας στις 365 πένες η μία στο Λονδίνο, ενώ από τις 2 Νοεμβρίου έχουν σημειώσει απώλειες περίπου κατά 1/3, την τελευταία ημέρα διαπραγμάτευσης πριν από τη λήξη των διαπραγματεύσεων για εξαγορά από κεφάλαιο του Κατάρ, προς 600 πένες ανά μετοχή (11,80 δολ.).

Στόχος της εταιρείας λιανικής πώλησης είναι η αύξηση των εσόδων κατά 3,5 δισ. λίρες στερλίνες έως το 2010.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα