ΥΠΑΝ: Συμβουλές προς τους καταναλωτές εν όψει εκπτώσεων

Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2008 10:00

Εν όψει της έναρξης της περιόδου των χειμερινών εκπτώσεων την Τρίτη, το υπουργείο Ανάπτυξης και η αρμόδια Γενική Γραμματεία Καταναλωτή συμβουλεύουν τους καταναλωτές τι να προσέχουν όταν κάνουν τις αγορές την περίοδο των εκπτώσεων:

1. Αγοράζουμε με βάση τον οικογενειακό μας προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών μας δυνατοτήτων.

2. Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων.

3. Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κ.λ.π.).

4. Συγκρίνουμε προσεκτικά τις τιμές και δεν παρασυρόμαστε από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων ή από επιλεγμένα προϊόντα-«κράχτες».

5. Ζητάμε πάντοτε απόδειξη για τη συναλλαγή που κάναμε.

6. Ζητούμε η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε να είναι στην ελληνική γλώσσα.

7. Καταγγέλλουμε κάθε πρόβλημα που συναντάμε (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κ.λ.π.) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή (η οποία λειτουργεί 08:00-22:00)



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα