ΥΠΑΝ: 51.107 καταγγελίες από καταναλωτές το 2007

Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2008 14:15

Τον απολογισμό των ερωτημάτων και των καταγγελιών για το έτος 2007 που διατύπωσαν οι πολίτες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στη γραμμή καταναλωτή 1520 έδωσαν στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος και ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιάννης Οικονόμου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία προκύπτουν τα εξής:

• Το σύνολο των καταγγελιών και ερωτημάτων (εγγράφως και τηλεφωνικά) από τους καταναλωτές που απευθύνθηκαν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τη διάρκεια του 2007, ανήλθαν σε 51.107

• Οι καταγγελίες ανήλθαν σε 24.663 ( από αυτές εγγράφως οι 10.013 και οι 14.650 στο 1520 τηλεφωνικά), ενώ τα ερωτήματα έφτασαν τις 26.444

• 14.831 καταγγελίες (60%) διευθετήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές

• Ποσοστό 11% βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό διερεύνηση

• Ποσοστό 27.1% παραπέμφθηκε για επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες

• Ποσοστό 1.9% των καταγγελιών είχαν ελλιπή στοιχεία

• Η αύξηση των ερωτήσεων – καταγγελιών στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε σχέση με το 2006 ήταν 33.5%

• Πρωταθλητές στις καταγγελίες και ερωτήσεις, επί συνόλου κλήσεων αποδείχθηκαν το 2007 οι τράπεζες και τα τρόφιμα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα