Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2008 14:15

ΥΠΑΝ: 51.107 καταγγελίες από καταναλωτές το 2007

Τον απολογισμό των ερωτημάτων και των καταγγελιών για το έτος 2007 που διατύπωσαν οι πολίτες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στη γραμμή καταναλωτή 1520 έδωσαν στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος και ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιάννης Οικονόμου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία προκύπτουν τα εξής:

• Το σύνολο των καταγγελιών και ερωτημάτων (εγγράφως και τηλεφωνικά) από τους καταναλωτές που απευθύνθηκαν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τη διάρκεια του 2007, ανήλθαν σε 51.107

• Οι καταγγελίες ανήλθαν σε 24.663 ( από αυτές εγγράφως οι 10.013 και οι 14.650 στο 1520 τηλεφωνικά), ενώ τα ερωτήματα έφτασαν τις 26.444

• 14.831 καταγγελίες (60%) διευθετήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές

• Ποσοστό 11% βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό διερεύνηση

• Ποσοστό 27.1% παραπέμφθηκε για επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες

• Ποσοστό 1.9% των καταγγελιών είχαν ελλιπή στοιχεία

• Η αύξηση των ερωτήσεων – καταγγελιών στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε σχέση με το 2006 ήταν 33.5%

• Πρωταθλητές στις καταγγελίες και ερωτήσεις, επί συνόλου κλήσεων αποδείχθηκαν το 2007 οι τράπεζες και τα τρόφιμα.