Τον απολογισμό των ερωτημάτων και των καταγγελιών για το έτος 2007 που διατύπωσαν οι πολίτες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στη γραμμή καταναλωτή 1520 έδωσαν στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος και ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιάννης Οικονόμου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία προκύπτουν τα εξής:
• Το σύνολο των καταγγελιών και ερωτημάτων (εγγράφως και τηλεφωνικά) από τους καταναλωτές που απευθύνθηκαν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τη διάρκεια του 2007, ανήλθαν σε 51.107
• Οι καταγγελίες ανήλθαν σε 24.663 ( από αυτές εγγράφως οι 10.013 και οι 14.650 στο 1520 τηλεφωνικά), ενώ τα ερωτήματα έφτασαν τις 26.444
• 14.831 καταγγελίες (60%) διευθετήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές
• Ποσοστό 11% βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό διερεύνηση
• Ποσοστό 27.1% παραπέμφθηκε για επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες
• Ποσοστό 1.9% των καταγγελιών είχαν ελλιπή στοιχεία
• Η αύξηση των ερωτήσεων – καταγγελιών στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε σχέση με το 2006 ήταν 33.5%
• Πρωταθλητές στις καταγγελίες και ερωτήσεις, επί συνόλου κλήσεων αποδείχθηκαν το 2007 οι τράπεζες και τα τρόφιμα.