Το κόστος κατασκευής του τμήματος Κρούμοβο – Περβομάι της σιδηροδρομικής γραμμής Φιλιππούπολης – Σβίλενγκραντ (που έχει αναλάβει η ελληνική τεχνική εταιρεία ΤΕΡΝΑ) θα αυξηθεί κατά περίπου τρία εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ο υπουργός μεταφορών και επικοινωνιών της Βουλγαρίας, κ. Πέτερ Μουταβτσίεβ.
Η αιτία για την αύξηση του κόστους συνίσταται στο γεγονός πως στην υπογεγραμμένη πριν από τρία χρόνια σύμβαση δεν ρυθμίζεται το ζήτημα της μεταφοράς των υφιστάμενων τηλεπικοινωνιών και εγκαταστάσεων σηματοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής, για την οποία ο ανάδοχους του έργου ζητάει επιπλέον πόρους. Το ακριβές ύψος του πρόσθετου κόστους θα καθοριστεί στις αμέσως επόμενες ημέρες.
Υπενθυμίζεται πως η ηλεκτροδότηση της σιδηροδρομικής γραμμής Φιλιππούπολης – Σβίλενγκραντ (τμήμα της οποίας έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ) είναι το μεγαλύτερο έργο υποδομής που υλοποιείται στη Βουλγαρία μέσω χρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το συνολικό μήκος της γραμμής είναι 152 χιλ. περίπου, ενώ το συνολικό κόστος εκσυγχρονισμού της θα προσεγγίσει τα 340 εκατ. ευρώ, Εκ των οποίων τα 153 εκατ. ευρώ θα διατεθούν από το πρόγραμμα ISPA της ΕΕ, τα 150 εκατ. ευρω μέσω δανείου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα 37 εκατ. ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό της Βουλγαρίας.
Balkan Markets Daily