Εως τα τέλη του έτους ο στρατηγικός επενδυτής για τα ΕΛΤΑ

Ομιλία Κ. Χατζηδάκη στο 3ο Mail Marketing Forum
Παρασκευή, 04 Απριλίου 2008 12:13
UPD:12:17

Σύντομα ολοκληρώνεται η κατάρτιση του νέου Στρατηγικού και Επιχειρησιακού Σχεδίου των ΕΛΤΑ για την περίοδο 2008 – 2013, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστής Χατζηδάκης στο “3ο Mail Marketing Forum” των ΕΛΤΑ, με χορηγό επικοινωνίας της «Ναυτεμπορική».

Πρόθεση της κυβέρνησης, πρόσθεσε ο κ. Χατζηδάκης, είναι, μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους, να προχωρήσει στην εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή για τα ΕΛΤΑ-Ταχυμεταφορές, προκειμένου να δοθεί νέα ώθηση στον οργανισμό και αυξάνοντας την κερδοφορία του.

Παράλληλα, όπως υπογράμμισε ο υπουργός, συνεχίζεται συστηματικά η επέκταση των ΕΛΤΑ στις χρηματοοικονομικές, τραπεζικές και τραπεζοασφαλιστικές υπηρεσίες, με αιχμή τη συνεργασία με την Hellenic Postbank (Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο).

Ανέφερε ενδεικτικά, ότι μέχρι τα τέλη του 2008 πάνω από 450 καταστήματα των ΕΛΤΑ θα πωλούν προϊόντα στεγαστικής και καταναλωτικής πίστης του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

Yβριδικό ταχυδρομείο

O κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε και στο υβριδικό ταχυδρομείο, μια πρωτοποριακή υπηρεσία που συνδυάζει το παραδοσιακό με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Με άλλα λόγια, εξήγησε ο υπουργός, μια εταιρεία, μια δημόσια υπηρεσία, ένας οργανισμός, στέλνει με email τα έγγραφα που θέλει να αποσταλούν σε ένα κατάλογο παραληπτών και από εκεί και πέρα τα ΕΛΤΑ αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα: τα επεξεργάζονται, τα ταξινομούν, τα εκτυπώνουν, τα βάζουν σε φακέλους και τα διανέμουν στους αποδέκτες τους.

«Είναι μια ακόμα ολοκληρωμένη one-stop-shop υπηρεσία, ιδιαίτερα χρήσιμη σε τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, εταιρείες κοινής ωφέλειας, δημόσιες υπηρεσίες, μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Το υβριδικό ταχυδρομείο μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χρόνου και κυρίως χρήματος για τους πελάτες που το επιλέγουν», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα