Αυξημένες κατά 7,7% ήταν οι πωλήσεις της McDonald’s στα καταστήματα που λειτουργούν τουλάχιστον 13 μήνες, το Μάιο, χάρη στην ισχυρή ζήτηση στις αγορές της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Αυστραλίας.
Η μεγαλύτερη αλυσίδα ταχείας εστίασης είδε τις πωλήσεις της να ενισχύονται στην Ευρώπη κατά 9,6% και στην Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική κατά 9,7%. Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,3%.
Σημειώνεται ότι η Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη αγορά της McDonald’s, βάσει εσόδων, καθώς η εταιρεία άντλησε από αυτήν το 42% των πωλήσεων και το 39% των λειτουργικών κερδών της στο πρώτο τρίμηνο.