Τη χορήγηση αδειών για 150 νέα καταστήματά της στις αγορές της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας, εντός των επόμενων τριών ετών, σχεδιάζει η Starbucks, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη.
Όπως ανακοίνωσε η αμερικανική αλυσίδα την Πέμπτη, τα καταστήματα αναμένεται να ανοίξουν σε αεροδρόμια και σιδηροδρομικούς σταθμούς.
Με την επέκτασή της στις αγορές του εξωτερικού, η Starbucks επιδιώκει να αντισταθμίσει τις μειωμένες πωλήσεις της στις ΗΠΑ. Νωρίτερα αυτόν το μήνα, η εταιρεία άνοιξε το πρώτο κατάστημά της στην Αργεντινή, μέσω εταίρου της από το Μεξικό.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η συμφωνία της Starbucks με τον βρετανικό όμιλο SSP για το άνοιγμα των ανωτέρω καταστημάτων στην Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη που έχει συνάψει εκτός των ΗΠΑ.
«Η συνεργασία ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική να επιταχύνουμε την ανάπτυξη των διεθνών δραστηριοτήτων μας» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής εταιρείας Χάουαρντ Σουλτζ.