Τη χορήγηση αδειών για 150 νέα καταστήματά της στις αγορές της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας, εντός των επόμενων τριών ετών, σχεδιάζει η Starbucks, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη. Όπως ανακοίνωσε η αμερικανική αλυσίδα, τα καταστήματα θα ανοίξουν σε αεροδρόμια και σιδηροδρομικούς σταθμούς.
Τη χορήγηση αδειών για 150 νέα καταστήματά της στις αγορές της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας, εντός των επόμενων τριών ετών, σχεδιάζει η Starbucks, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη.
Όπως ανακοίνωσε η αμερικανική αλυσίδα την Πέμπτη, τα καταστήματα αναμένεται να ανοίξουν σε αεροδρόμια και σιδηροδρομικούς σταθμούς.
Με την επέκτασή της στις αγορές του εξωτερικού, η Starbucks επιδιώκει να αντισταθμίσει τις μειωμένες πωλήσεις της στις ΗΠΑ. Νωρίτερα αυτόν το μήνα, η εταιρεία άνοιξε το πρώτο κατάστημά της στην Αργεντινή, μέσω εταίρου της από το Μεξικό.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η συμφωνία της Starbucks με τον βρετανικό όμιλο SSP για το άνοιγμα των ανωτέρω καταστημάτων στην Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη που έχει συνάψει εκτός των ΗΠΑ.
«Η συνεργασία ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική να επιταχύνουμε την ανάπτυξη των διεθνών δραστηριοτήτων μας» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής εταιρείας Χάουαρντ Σουλτζ.