ΕΤΕ: Βραβείο αριστείας για το Contact Center

Πέμπτη, 03 Ιουλίου 2008 11:33

Βραβείο Αριστείας κατέκτησε η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας, στον ετήσιο διαγωνισμό του Διεθνούς Οργανισμού Contact Center World, στην κατηγορία “Best Outbound Campaign”.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Εθνικής, η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση για το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την προηγμένη λειτουργική και τεχνολογική υποδομή της Τράπεζας.

Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός διεξήχθη τον Ιούνιο στο Λονδίνο, με τη συμμετοχή πολυεθνικών εταιριών με παρουσία στην ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου.

Για το σχετικό βραβείο, η Εθνική Τράπεζα διαγωνίσθηκε με άλλους διεθνείς οργανισμούς της περιοχής, για την ποιότητα και πληρότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι

Barclays Bank και Volkswagen,



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΕΤΕ



Σχολιασμένα