Βραβείο Αριστείας κατέκτησε η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας, στον ετήσιο διαγωνισμό του Διεθνούς Οργανισμού Contact Center World, στην κατηγορία “Best Outbound Campaign”.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Εθνικής, η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση για το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την προηγμένη λειτουργική και τεχνολογική υποδομή της Τράπεζας.
Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός διεξήχθη τον Ιούνιο στο Λονδίνο, με τη συμμετοχή πολυεθνικών εταιριών με παρουσία στην ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου.
Για το σχετικό βραβείο, η Εθνική Τράπεζα διαγωνίσθηκε με άλλους διεθνείς οργανισμούς της περιοχής, για την ποιότητα και πληρότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι
Barclays Bank και Volkswagen,