Epsilon Net: Απέκτησε το 51% της DIGITAL4U

Τρίτη, 12 Απριλίου 2022 11:24
UPD:11:29
Δελτίο Τύπου

Την απόκτηση του (πλειοψηφικού) ποσοστού 51% στην εταιρεία DIGITAL4U, παρόχου λύσεων και υπηρεσιών στους τομείς του e-Commerce και του Digital Marketing ανακοίνωσε η Epsilon Net. Το συνολικό τίμημα για την εξαγορά και απόκτηση ποσοστού 51% της εταιρίας θα ανέλθει σε 0,5 εκατ. ευρώ.

Επίσης, με συμφωνία των μερών, στην Γενική Συνέλευση που θα συγκληθεί την 14/04/2022, θα αποφασιστεί αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας μετά την ολοκλήρωση της οποίας το ποσοστό της Epsilon Net θα ανέλθει σε 60% στο Μ.Κ της DIGITAL4U. Να επισημανθεί ότι το υπόλοιπο ποσοστό της εταιρίας εξακολουθεί να ανήκει στους βασικούς ιδρυτές της, μεταξύ των οποίων και ο Χρήστος Κωστούλας, ο οποίος θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του ως Διευθύνων Σύμβουλος, διατηρώντας παράλληλα το 24,5% της DIGITAL4U ( μετά την αναμενόμενη αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου θα διαμορφωθεί σε 20%)

Η DIGITAL4U, ιδρύθηκε το 2013, με στόχο τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης Στρατηγικής Διαδικτυακής Επικοινωνίας για κάθε επιχείρηση. Έχει εμπειρία στη δημιουργία e-shop/e-Commerce solutions, τόσο στην κατασκευή/βελτιστοποίηση, όσο και στην προώθηση, προσφέροντας πλήρες φάσμα λύσεων, ανάλογα με τους στόχους κάθε επιχείρησης. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί 32 εξειδικευμένα στελέχη.

Ο κύκλος εργασιών της για τη χρήση του 2021 ανήλθε σε 1,36 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 27% σε σχέση με το 2020, ενώ τα εκτιμώμενα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ( EBITDA) ανήλθαν σε 229 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 75% σε σχέση με το 2020. Η εταιρεία στις 31/12/2021, είχε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα, διαμορφώθηκαν σε 314 χιλ. ευρώ.

Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της Epsilon Net «η συγκεκριμένη εξαγορά συνέχεια των μεθοδευμένων κινήσεων της εταιρείας για επέκταση σε συμπληρωματικά προϊόντα και υπηρεσίες, ενισχύει την στρατηγική της εταιρείας για παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες της, υλοποιεί τον σχεδιασμό της για είσοδο σε ειδικές κάθετες αγορές, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις με στόχο την διεύρυνση της πελατειακής της βάσης, και επιπλέον αποτελεί ένα βασικό βήμα για την είσοδο του ομίλου στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του e-shop/e-Commerce και Digital Marketing, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις end to end για κάθε επιχείρηση».

naftemporiki.gr



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα