ΤΑΙΠΕΔ: Τροποποίηση της πρόσκλησης ενδιαφέροντος για την Αττική Οδό

Παρασκευή, 08 Απριλίου 2022 17:15
UPD:17:25
ΤΑΙΠΕΔ

Σε τροποποίηση της πρόσκλησης υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναφορικά με την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού προχώρησε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ). Ως νέα ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος ορίστηκε η 5/5/2022.

Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης.

Έχει μήκος 70 χλμ. και αποτελεί τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τη σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για έναν αστικού τύπου αυτοκινητόδρομο, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α), ανά κατεύθυνση. Στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος.

Ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ως κλειστός αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα  μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας-Σταυρού-Σπάτων (Ε.Λ.Ε-Σ-Σ), μήκους περίπου 52 χλμ και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού (Δ.Π.Λ.Υ), μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5χλμ.

Με την υπ’ αριθμ. 195/27.10.2018 απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (ΔΕΑΑ) (ΦΕΚ Β΄2501/4.11.2011) μεταβιβάστηκε στο ΤΑΙΠΕΔ το δικαίωμα του Δημοσίου, για περαιτέρω παραχώρηση για έως 25 χρόνια της Αττικής Οδού, μετά τη λήξη της από 23/5/1996 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του Δημοσίου και της παραχωρησιούχου εταιρείας ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΕ., η οποία κυρώθηκε με το νόμο 2445/1996 (ΦΕΚ Α’ 274 /16.12.1996).

Σύμβουλοι έργου:

Χρηματοοικονομικός: Piraeus Bank- Lazard
Νομικός: Labadarios Law Firm
Τεχνικός: Avaris- Toll Plan (South Africa)- Infrata (UK)



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα