Αίτηση πτωχεύσεως ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατέθεσε η εταιρεία Teledome ΑΕΒΕ στις 15.12.2008, την οποία έθεσε υπόψη της ΕΕΤΤ στις 23.12.2008.
Η ΕΕΤΤ καλεί τους συνδρομητές και πελάτες της Teledome AEBE να επιλέξουν εγκαίρως νέο πάροχο, προκειμένου να διασφαλισθεί η αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών.
Στο πλαίσιο αυτό, δίδονται στους συνδρομητές/ πελάτες της εταιρείας Teledome ΑΕΒΕ οι παρακάτω δυνατότητες:
1. Οι συνδρομητές, οι οποίοι κάνουν χρήση του δικτύου της εταιρείας TELEDOME Α.Ε.Β.Ε. μέσω Προεπιλογής Φορέα, μπορούν να υποβάλουν άμεσα αίτηση Αλλαγής Παρόχου σε Πάροχο της επιλογής τους ή αίτηση Κατάργησης στην εταιρεία ΟΤΕ Α.Ε. Σε κάθε περίπτωση και μέχρι την ολοκλήρωση διεκπεραίωσης των ανωτέρω αιτημάτων, μπορούν να κάνουν χρήση του ειδικού προθέματος επιλογής «1777» και να δρομολογούν τις κλήσεις τους μέσω του δικτύου της ΟΤΕ Α.Ε.
2. Οι συνδρομητές, οι οποίοι κάνουν χρήση του δικτύου της εταιρείας TELEDOME Α.Ε.Β.Ε. μέσω Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (LLU) ή Χονδρικής Ευρυζωνικής Πρόσβασης μπορούν να απευθυνθούν άμεσα σε νέο Πάροχο της επιλογής τους, για τη λήψη τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από αυτόν.