Στην πρώτη θέση σε πωλήσεις premium οχημάτων αναδείχτηκε μετά από χρόνια η αυτοκινητοβιομηχανία BMW στη Γερμανία το 2021, διαθέτοντας 2,21 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ξεπερνώντας κατά 100.000 τον μεγάλο της αντίπαλο, Mercedes.
“Θέλουμε να συνεχίσουμε κερδοφόρα και το 2022», δήλωσε ο Διευθυντής του τομέα Πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας του Μονάχου, Πήτερ Νότα.
Η BMW επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την υψηλή ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά το ένα πέμπτο. Στην Κίνα, η εταιρεία πούλησε 8,% περισσότερα αυτοκίνητα. Με συνολικά 846.237 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Κίνα% είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά για την BMW.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της, σημείωσαν αύξηση 3,9%, αλλά στην ίδια τη Γερμανία κατέγραψαν όμως μείωση κατά 6,8%.
Η BMW επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την υψηλή ζήτηση στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά το ένα πέμπτο πρόσφατα. Στην Κίνα, η εταιρεία με έδρα το Μόναχο πούλησε 8,9% περισσότερα αυτοκίνητα. Με συνολικά 846.237 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Λαϊκή Δημοκρατία είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά. Στην Ευρώπη σημειώθηκε αύξηση 3,9%. Στη Γερμανία, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,8%.
Την ίδια ώρα, η Daimler υποχώρησε μετά από χρόνια στη δεύτερη θέση το 2021, με πωλήσεις 2,05 εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο. Ειδικά το τελευταίο τρίμηνο. του περασμένου έτους, η αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης παρέδωσε 464.130 αυτοκίνητα , σχεδόν κατά ένα τέταρτο λιγότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Οι πωλήσεις πάντως ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mercedes βρίσκονται σε επίπεδα ρεκόρ, καθώς αυξήθηκαν κατά περίπου 90%, σε 99.301 αυτοκίνητα το 2021.
Λόγω της μεγάλης έλλειψης ημιαγωγών, η Daimler δίνει προτεραιότητα στην εγκατάσταση των διαθέσιμων microchip σε πιο προσοδοφόρα μοντέλα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Χαμηλές «πτήσεις» για την Volkswagen
H Volkswagen βιώνει επίσης χαμηλά επίπεδα στις πωλήσεις της. Η έλλειψη ημιαγωγών έχει οδηγήσει τις πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 10 ετών. Παγκοσμίως, ο όμιλος παρέδωσε περίπου 8,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία πέρυσι, λιγότερα κατά 4,5% από ό,τι το ήδη αδύναμο πρώτο έτος του κορονοϊού,όπως ανακοίνωσε η Volkswagen.
Η τελευταία φορά που οι πωλήσεις της VW ήταν τόσο χαμηλές, ήταν το 2011. Η μείωση των πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα υψηλή στη μεγάλη αγορά της Κίνας, όπου η VW διέθεσε 14,1% λιγότερα οχήματα , λόγω έλλειψης ημιαγωγών και προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Στη Βόρεια Αμερική, από την άλλη πλευρά, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 15,6%. Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW αυξήθηκαν κατακόρυφα. Παγκοσμίως, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας που έχει έδρα το Βόλφσμπουργκ, έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε 452.900. Το μερίδιο των συνολικών πωλήσεων ήταν 5%.
Στην Ευρώπη, η VW είναι σαφώς ο ηγέτης της αγοράς στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα με μεγάλη διαφορά. Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων του ομίλου αυξήθηκαν κατά 61%, σε 309.500 οχήματα.
«Το 2021 έδειξε πώς αλλάζει το επιχειρηματικό μοντέλο της Volkswagen», εξήγησε ο Διευθυντής Πωλήσεων Κρίστιαν Νταλχάιμ. « Οι πηγές των εσόδων μας θα συνεχίσουν να αλλάζουν βήμα προς βήμα: από τα συμβατικά μοντέλα καύσης, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς εκπομπές ρύπων». Μέχρι το 2030, ο όμιλος στοχεύει κάθε δεύτερο αυτοκίνητο που πωλείται παγκοσμίως να είναι πλήρως ηλεκτρικό.
Στην πρώτη θέση σε πωλήσεις premium οχημάτων αναδείχτηκε μετά από χρόνια η αυτοκινητοβιομηχανία BMW στη Γερμανία το 2021, διαθέτοντας 2,21 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ξεπερνώντας κατά 100.000 τον μεγάλο της αντίπαλο, Mercedes
“Θέλουμε να συνεχίσουμε κερδοφόρα και το 2022», δήλωσε ο Διευθυντής του τομέα Πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας του Μονάχου, Πήτερ Νότα.
Η BMW επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την υψηλή ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά το ένα πέμπτο. Στην Κίνα, η εταιρεία πούλησε 8,% περισσότερα αυτοκίνητα. Με συνολικά 846.237 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Κίνα% είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά για την BMW.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της, σημείωσαν αύξηση 3,9%, αλλά στην ίδια τη Γερμανία κατέγραψαν όμως μείωση κατά 6,8%.
Η BMW επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την υψηλή ζήτηση στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά το ένα πέμπτο πρόσφατα. Στην Κίνα, η εταιρεία με έδρα το Μόναχο πούλησε 8,9% περισσότερα αυτοκίνητα. Με συνολικά 846.237 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Λαϊκή Δημοκρατία είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά. Στην Ευρώπη σημειώθηκε αύξηση 3,9%. Στη Γερμανία, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,8%.
Την ίδια ώρα, η Daimler υποχώρησε μετά από χρόνια στη δεύτερη θέση το 2021, με πωλήσεις 2,05 εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο. Ειδικά το τελευταίο τρίμηνο. του περασμένου έτους, η αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης παρέδωσε 464.130 αυτοκίνητα , σχεδόν κατά ένα τέταρτο λιγότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Οι πωλήσεις πάντως ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mercedes βρίσκονται σε επίπεδα ρεκόρ, καθώς αυξήθηκαν κατά περίπου 90%, σε 99.301 αυτοκίνητα το 2021.
Λόγω της μεγάλης έλλειψης ημιαγωγών, η Daimler δίνει προτεραιότητα στην εγκατάσταση των διαθέσιμων microchip σε πιο προσοδοφόρα μοντέλα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Χαμηλές «πτήσεις» για την Volkswagen
H Volkswagen βιώνει επίσης χαμηλά επίπεδα στις πωλήσεις της. Η έλλειψη ημιαγωγών έχει οδηγήσει τις πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 10 ετών. Παγκοσμίως, ο όμιλος παρέδωσε περίπου 8,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία πέρυσι, λιγότερα κατά 4,5% από ό,τι το ήδη αδύναμο πρώτο έτος του κορονοϊού,όπως ανακοίνωσε η Volkswagen.
Η τελευταία φορά που οι πωλήσεις της VW ήταν τόσο χαμηλές, ήταν το 2011. Η μείωση των πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα υψηλή στη μεγάλη αγορά της Κίνας, όπου η VW διέθεσε 14,1% λιγότερα οχήματα , λόγω έλλειψης ημιαγωγών και προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Στη Βόρεια Αμερική, από την άλλη πλευρά, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 15,6%. Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW αυξήθηκαν κατακόρυφα. Παγκοσμίως, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας που έχει έδρα το Βόλφσμπουργκ, έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε 452.900. Το μερίδιο των συνολικών πωλήσεων ήταν 5%.
Στην Ευρώπη, η VW είναι σαφώς ο ηγέτης της αγοράς στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα με μεγάλη διαφορά. Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων του ομίλου αυξήθηκαν κατά 61%, σε 309.500 οχήματα.
«Το 2021 έδειξε πώς αλλάζει το επιχειρηματικό μοντέλο της Volkswagen», εξήγησε ο Διευθυντής Πωλήσεων Κρίστιαν Νταλχάιμ. « Οι πηγές των εσόδων μας θα συνεχίσουν να αλλάζουν βήμα προς βήμα: από τα συμβατικά μοντέλα καύσης, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς εκπομπές ρύπων». Μέχρι το 2030, ο όμιλος στοχεύει κάθε δεύτερο αυτοκίνητο που πωλείται παγκοσμίως να είναι πλήρως ηλεκτρικό.