ΑΥΞΗΣΗ 2,6% σημείωσαν το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης εταιρείας κατασκευής παιχνιδιών στον κόσμο, Mattel Inc., καθώς οι πελάτες αγόρασαν περισσότερες κούκλες Barbie και T.M.X. Elmo, μέσα στις γιορτές.
Ο TMX Elmo, που λανσάρισε η Mattel στις 19 Σεπτεμβρίου του 2006, ώθησε επίσης υψηλότερα τις πωλήσεις.
Τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν στα 286,4 εκατ. δολ., ή 75 σεντς ανά μετοχή από 279,2 εκατ. δολ. ή 69 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία που εδρεύει στο Ελ Σεγκούντο της Καλιφόνρια των ΗΠΑ. Η Mattel είχε κέρδη από φόρους 11 σεντς ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνο. Τα έσοδά της αυξήθηκαν 14%, φθάνοντας στα 2,11 δισ. δολ. από 1,84 δισ. δολάρια.
Παγκοσμίως οι πωλήσεις της κούκλας Barbie, αυξήθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο μετά τη μείωσή τους επί τρία συνεχόμενα έτη, αποτέλεσμα του ανταγωνισμού από τις κούκλες Bratz της MGA Entertainment Inc. Τα παιχνίδια προσχολικής ηλικίας Fisher-Price, συμπεριλαμβανομένου του T.M.X. Elmo και της ψηφιακής φωτογραφική μηχανής για παιδιά, Kid-Togh, βοήθησαν επίσης στην αύξηση των εσόδων το τέταρτο τρίμηνο, αποτελώντας πλέον του 1/3 των συνολικών του έτους.
Οι μετοχές της Mattel, κατασκευάστριας των μικρών αυτοκινήτων Hot Wheels και Matchbox, σημείωσαν άνοδο 11 σεντς, φθάνοντας στα 23,96 δολ. η μία στις 26 Ιανουαρίου στο Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης (NYSE). Μέσα στο 2006, σημείωσαν άνοδο 43%, τη μεγαλύτερη άνοδο σε ετήσια βάση και σε χρονικό διάστημα 11 ετών.
Κατά μέσον όρο εννέα οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της θα ήταν 67 σεντς ανά μετοχή, εξαιρουμένων κάποιων εκτάκτων στοιχείων. Τα έσοδα προβλέποντας στο 1,98 δισ. δολάρια.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις της κούκλας Barbie, αυξήθηκαν 3% το τέταρτο τρίμηνο. Περίπου το 20% των πωλήσεων της Mattel και 35% των κερδών της, προέρχονται από την Barbie, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας, Bob Eckert, συγχώνευσε το 2005 τη Mattel με την Fisher-Price και προήγαγε τον πρόεδρο της Fisher Price, Neil Friedman, επικεφαλής του σκέλους. Η Mattel πέρυσι προσέφερε κούκλες Barbie με φανταστικό θέμα, όπως τις 12 Dancing Princesses, για νεότερα κορίτσια και πιο αληθινά ρούχα Fashion Fever.