Η Elvictor ανοίγει πανιά με στόχο την επέκτασή της

Σχέδια για αγορές πλοίων και εταιρειών μάνατζμεντ
Πέμπτη, 02 Δεκεμβρίου 2021 08:27
UPD:08:28
www.elvictorgroup.com

Από την έντυπη έκδοση

Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]

Την επιτάχυνση της διαδικασίας επέκτασής της, με αγορές πλοίων, εταιρειών διαχείρισης πλοίων (third party management) και εταιρειών διαχείρισης πληρωμάτων, σχεδιάζει η Elvictor Group της οικογένειας Γαλανάκη. Η εταιρεία, η οποία θεωρείται leader στον τομέα των πληρωμάτων και έχει εισαχθεί στην παράλληλη αγορά της Νέας Υόρκης, ιδρύθηκε το 1977 από τον Σταύρο Κ. Γαλανάκη ως διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων με δραστηριότητες στους τομείες Ship Agency, Third Party Management και Crew Management. Ενδεικτικές είναι και οι δηλώσεις του κ. Κωνσταντίνου Γαλανάκη, διευθύνοντα συμβούλου της Elvictor, ο οποίος επισημαίνει ότι η εταιρεία προσφέρει λύσεις για πληρώματα στη μορφή του one-stop shop για τους πελάτες της, εξυπηρετώντας περισσότερα από 110 πλοία.

Επένδυση στην τεχνολογία

Η εταιρεία κάνει χρήση της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης. Τα τελευταία πέντε χρόνια, με την άνοδο της τεχνολογίας του Cloud, η Elvictor έχει επενδύσει -και επενδύει- μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού της στο Artificial Intelligence μέσω Machine Learning και Deep Learning εργαλείων APIs (Application Programming Interface).

Όπως επισημαίνει ο κ. Γαλανάκης, ο τομέας της διαχείρισης πληρωμάτων είναι εξαιρετικά κατακερματισμένος, αφού υπάρχουν περισσότερες από 1.500 εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο. «Εκμεταλλευόμενοι τις συνέργειες κόστους που προσφέρει η πλατφόρμα Elvictor’s Cloud, σκοπεύουμε να επεκταθούμε σε νέες τοποθεσίες μέσω ενός συνδυασμού οργανικής ανάπτυξης και επιλεγμένων συναλλαγών προστιθέμενης αξίας. Αυτό θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε την πρόσβασή μας στην παγκόσμια δεξαμενή ναυτικών, ενισχύοντας περαιτέρω την ικανότητά μας να παρέχουμε εξατομικευμένες λύσεις πληρώματος στους πελάτες μας», επισημαίνει, ενώ προσθέτει: «Θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στις βασικές δραστηριότητές μας, ενώ παράλληλα θα αναζητούμε πιθανές ευκαιρίες στο ευρύτερο οικοσύστημα της ναυτιλίας, όπως η διαχείριση πλοίων και οι επιλεκτικές αγορές περιουσιακών στοιχείων». Σύμφωνα με τον κ. Γαλανάκη, οι κινήσεις αυτές, σε συνδυασμό με τα ανταγωνιστικά οφέλη πάνω στο κόστος που προσφέρει η πλατφόρμα, θα ενισχύσουν τα έσοδα της εταιρείας.

Οικονομικά αποτελέσματα

Η εταιρεία για το τρίτο τρίμηνο του 2021 είχε έσοδα 608.614 δολαρίων και μικτά κέρδη ύψους 355.048 δολαρίων, ενώ σε επίπεδο καθαρού αποτελέσματος η Elvictor σημείωσε ζημιές 68.812 δολαρίων. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι ζημιές αυτές είναι αποτέλεσμα των αυξημένων εξόδων για επαγγελματικές αμοιβές, καθώς και στην αύξηση του προσωπικού για την υποστήριξη των σχεδίων περαιτέρω ανάπτυξης και επέκτασης της εταιρείας.

Επίσης, στις 30 Σεπτεμβρίου 2021 η εταιρεία είχε μετρητά ύψους 538.530 δολαρίων σε σύγκριση με τα 343.804 δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2020, επίδοση που αντιπροσωπεύει αύξηση της τάξεως του 56,6%, ενώ διέθετε και κεφάλαιο κίνησης ύψους 456.017 δολαρίων σε σύγκριση με τα 128.071 δολάρια τον περσινό Δεκέμβριο, παρουσιάζοντας αύξηση 456,1%. Η κ. Κατερίνα Μπόκου, Chief Financial Officer της Elvictor, δήλωσε: «Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2021 συνεχίσαμε να αυξάνουμε την πελατειακή βάση μας και τα συνολικά έσοδα, ενώ τα μικτά κέρδη μας έχουν βελτιωθεί σημαντικά τόσο για το τρίτο τρίμηνο του 2021 όσο και για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021. Παράλληλα, έχουν αυξηθεί και τα έξοδα που πραγματοποιήσαμε, ως αποτέλεσμα των σχεδίων επέκτασής μας».

Διαχείριση πληρωμάτων

Σύμφωνα με την Elvictor, η διαχείριση πληρωμάτων ενσωματώνει μια σειρά από διαδικασίες, όπως ανεύρεση, επιλογή, ανάπτυξη, προγραμματισμό, εκπαίδευση και συνεχή διαχείριση των ναυτικών, συμπεριλαμβανομένων διοικητικών πτυχών, όπως υπηρεσίες μισθοδοσίας, ταξιδιωτικές ρυθμίσεις και ασφάλιση. Όπως υπογραμμίζει, οι καλά εκπαιδευμένοι ναυτικοί είναι θέμα ζωτικής σημασίας από επιχειρησιακής σκοπιάς, καθώς πάνω από το 80% όλων των ατυχημάτων αποδίδονται σε ανθρώπινο λάθος. Ταυτόχρονα, το κόστος του πληρώματος αποτελεί σήμερα περισσότερο από το 50% των εξόδων ενός πλοίου (συμπεριλαμβανομένων των δεξαμενόπλοιων, των bulkers, των LG carriers και των containerships).   



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα