Για υπηρεσίες και τρόφιμα οι περισσότερες καταγγελίες

Πέμπτη, 01 Φεβρουαρίου 2007 11:15

Τον απολογισμό των ερωτημάτων και των καταγγελιών για το έτος 2006 που διατύπωσαν οι πολίτες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στη γραμμή καταναλωτή 1520 έδωσαν σήμερα στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γιάννης Παπαθανασίου και ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου. Σύμφωνα με τα στοιχεία προκύπτουν τα εξής:

• Το σύνολο των καταγγελιών και ερωτημάτων (εγγράφως και τηλεφωνικά) από τους καταναλωτές που απευθύνθηκαν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τη διάρκεια του 2006, ανήλθαν σε 38.272

• Οι καταγγελίες ανήλθαν σε 24.534 ( από αυτές εγγράφως οι 7.144 και οι 17.390 στο 1520 τηλεφωνικά), ενώ τα ερωτήματα έφτασαν τις 13.738

• 14.218 καταγγελίες (58%) διευθετήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές

• Ποσοστό 6,2% βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό διερεύνηση

• Ποσοστό 23% παραπέμφθηκε για επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες

• Ποσοστό 12,8% των καταγγελιών είχαν ελλιπή στοιχεία

• Η αύξηση των ερωτήσεων – καταγγελιών στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε σχέση με το 2005 ήταν 14,77%

• Πρωταθλητές στις καταγγελίες και ερωτήσεις, επί συνόλου κλήσεων αποδείχθηκαν το 2006 η παροχή υπηρεσιών και τα τρόφιμα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα