Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 01 Φεβρουαρίου 2007 11:15

Για υπηρεσίες και τρόφιμα οι περισσότερες καταγγελίες

Τον απολογισμό των ερωτημάτων και των καταγγελιών για το έτος 2006 που διατύπωσαν οι πολίτες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στη γραμμή καταναλωτή 1520 έδωσαν σήμερα στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γιάννης Παπαθανασίου και ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου. Σύμφωνα με τα στοιχεία προκύπτουν τα εξής:

• Το σύνολο των καταγγελιών και ερωτημάτων (εγγράφως και τηλεφωνικά) από τους καταναλωτές που απευθύνθηκαν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τη διάρκεια του 2006, ανήλθαν σε 38.272

• Οι καταγγελίες ανήλθαν σε 24.534 ( από αυτές εγγράφως οι 7.144 και οι 17.390 στο 1520 τηλεφωνικά), ενώ τα ερωτήματα έφτασαν τις 13.738

• 14.218 καταγγελίες (58%) διευθετήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές

• Ποσοστό 6,2% βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό διερεύνηση

• Ποσοστό 23% παραπέμφθηκε για επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες

• Ποσοστό 12,8% των καταγγελιών είχαν ελλιπή στοιχεία

• Η αύξηση των ερωτήσεων – καταγγελιών στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε σχέση με το 2005 ήταν 14,77%

• Πρωταθλητές στις καταγγελίες και ερωτήσεις, επί συνόλου κλήσεων αποδείχθηκαν το 2006 η παροχή υπηρεσιών και τα τρόφιμα.