Μείωση των καθαρών κερδών της για το 2006, κατά 6,4%, ανακοίνωσε η Αttica Συμμετοχών, καθώς τα έκτακτα κέρδη από την πώληση πλοίων δεν κατάφεραν να αντισταθμίσουν τις υψηλές τιμές των καυσίμων. Τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν στα 26,3 εκατ. ευρώ από 28,08 εκατ. ευρώ το 2005.
Ο συνολικός ενοποιημένος κύκλος εργασιών από συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες διαμορφώθηκε στα 326,60 εκατ. ευρώ από 385,12 εκατ. ευρώ το 2005 (μείωση κατά 15%) και τα συνολικά ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων από συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες (EBITDA) στα 71,53 εκατ. ευρώ από 99,10 εκατ. ευρώ (μείωση κατά 27,8%).
Οι διακοπείσες δραστηριότητες αφορούν τρία πλοία Superfast (Superfast VII, Superfast VIII και Superfast IX) τα οποία δραστηριοποιήθηκαν στη Βαλτική θάλασσα μέχρι την πώλησή τους, τον Απρίλιο 2006.
Για τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 308,54 εκατ.ευρώ από 315,65 εκατ. ευρώ το 2005 και τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) υποχώρησαν στα 74,52 εκατ. ευρώ από 82,61 εκατ. ευρώ το 2005.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας του Ομίλου (EBITDA) από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες οφείλεται κυρίως στη μεγάλη αύξηση της τιμής των καυσίμων κατά 22%, που επιβάρυνε σημαντικά τα λειτουργικά έξοδα καθ’ όλο το 2006 και στη διακοπείσα δραστηριότητα των τριών Superfast στη Βαλτική, η οποία παρουσίασε το 2006 αρνητικό EBITDA 2,99 εκατ. ευρώ έναντι EBITDA 16,49 εκατ. ευρώ το 2005.
Στα αποτελέσματα του 2006 περιλαμβάνονται κέρδη 13,29 εκατ. ευρώ από την
πώληση των πλοίων Superfast VII, Superfast VIII, Superfast IX, Seajet 2, Πάτμος και Ρόδος και κέρδη 7,09 εκατ. ευρώ από την πώληση μετοχών της Hellenic Seaways και άλλων χρεογράφων.
Η εταιρεία θα προτείνει στους μετόχους τη διανομή μερίσματος 0,08 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2006.